|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vilken modell och år har denna mittkonsoll? Det är en M-modell, men vilket år mm. Länk //Hans | |
|
Det är M Roadster och M Coupé som har den mittkonsolen, samma sitter i alla årsmodeller (97-02). /Masten Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Tackar. //Hans |
|
|
Hans: Vem sjuttan har lackad den mittkonsolen?? Jag trodde min hemmalackade var det värsta jag någonsin skulle se.... Tyvärr värdefulla plastbitar.. 2.500:- för de två på bilden... /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Det är väll meniingen att ytan skall vara matt antar jag... ser väll bra ut eller? --- /Chrille |
|
|
Jag tänkte mest på alla bubblor runt alla hålen. Det blir lätt så då orginalfärgen som sitter på konsolerna innehåller... ehhh silikon eller nåt... Lacken reser sig och man måste slipa om tvätta med sprit eller nåt och prova igen... mitt första försök (grundfärg).. Länk och hyfsat ok efter omslipning 3ggr Länk /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Caspar: Är du säker på att det verkligen är bubblor på bilden xoa länkade till? Bilden är hårt JPEG-komprimerad, jag tror det är det som ställer till det. /Masten Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Tänkte så jag också, men just på de platser som det ser skumt ut brukar det bråka mest... /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Caspar, Vad är det för bubblor du ser? , jag ser inga på mina delar. Som Masten skriver så är bilden mycket hårt komprimerad. Bilden är inte för att granska lackresultatet utan visa själva konsollen. Efter ha sett ditt lackresultat på bilderna förmodar jag att du lämnade in dina delar för lack. Sprit hjälper inte för att få bort silikon, som de flesta bilvårdsprodukter innehåller. Det enda som funkar är våtslippapper. //Hans |
|
|
xoa: Sorry, my badge.. Då är det bilden som är sönderkomprimerad. Näe, jag lämnade inte in dem, men kommer att göra om jag skall fortsätta ha lackad konsol använde dock flitigt med våtslip mellan bilderna. Det var absolut inte illa ment och jag hoppas att Du inte uppfattade det så.. /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.