|
|
|
|---|---|
| Jag tycker den ser japansk ut. Det betyder dock inte att den är ful för det är den inte. Men någon BMW är det f..n inte. | |
|
Jag tycker att det är en BMW i allra högsta grad, Körglad, mm mm. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Någon BMW är det f-n inte eftersom du tycker den ser japansk ut. Okey. Då tackar jag för ditt konstruktiva försök att starta en diskussion som inte kommer att leda någonvart. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Det var tänkt att vara ett svar i en annan diskution om 1:an men jag råkade klicka fel. Sorry | |
|
det e sant, den e ful, BMW ska vara stora bilar med sport o komfort känsla .. BMW: BECAUSE I’AM WORTH IT |
|
|
Så gamla 02:an var ingen BMW då??? 1-serien är en mycket värdig arvtagare till den klassiska BMW-modell som räddade BMW som fristående biltillverkare och sannolikt som bilmärke. Jag känner igen hela 02:ans filosofi i min 120d: en kompakt, körglad bil, välbyggd och elegant men utan krusiduller. 02:an var långt före sin tid när den kom 1966, liksom 1-serien är hästlängder före sina konkurrenter i storleksklassen. Utseendet är ju - som alltid - en smaksak, visst finns det snyggare BMW men den är tuff och har ett eget formspråk, jag gillar designen bättre och bättre. Körmässigt är det utan minsta tvivel en tvättäkta BMW - den som tvivlar på det kan inte ha kört 1-serien någon längre sträcka! /// Gunnar E. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.