|
|
|
|---|---|
|
Det hela började med att jag fick ett konstigt mail... där en person frågade efter "mer information om bilen". Det visade sig att han hittat en annons på en 318 som han hade svarat på, annons på min förra bil (som jag sålde i slutet av november / början på december).Jag letade upp annonsen, Länk , ser att mitt gamla mobilnummer står där... Jag har ingen aning om hur den annonsen har hamnat där, jag kan inte heller ta bort den eftersom jag inte har ngt lösenord. Hade för övrigt inte heller ngn aning om att man hade annonsmarknad på ENIRO. Sen är det en skum sak till... jag vet inte vad de har fått annonstexten ifrån. Jag annonserade ut min förra bil på powerbörsen och på blocket, och då med indentisk annonstext som är helt annorlunda än den på ENIRO. Känns mkt konstigt... det ringde ett gäng telefonsäljare till mig, men jag bad alla dra åt skogen ungefär... har heller inte fått någon faktura från ngt okänt företag. Någon som har ngn aning om hur min annons kan ha hamnat där? eller har varit med om liknande? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § | |
|
Du kanske har annonserat i sömnen:) Troligen en entusiastisk telefonsäljare som lagt in den för att sedan kunna hänvisa till om du nappat på hans förslag? Kontakta Eniro och be dem ta bort den, Eller om E-Posten går till dig borde det väl gå att få ett nytt lösenord? |
|
|
Enligt FAQ på Eniro så kostar annonsen 80 kr... Länk jag kommer att blir riktigt irriterad över detta... Dessutom så verkar annonsen även finnas i gula tidningen! V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
| Är de din email på annonsen då? annars kan de ju vara så att nån knapprat in fel nummer, är väl den enda logiska förklaringen jag kommer på iallafall | |
|
det finns ingen e-post adress utsatt men om man klickar på maila annonsören så får jag mailet... och nej det r inte fel... för det är min gamla 318 på annons, texten stämmer överens med min 318 och det är min gamla mobiltel som jag hade när jag annonserade ut min 318. V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
mhm, tycker ju som att du borde fått ett mail om att du har lagt in en annons. Det är väl bara å göra som pelle säger å försöka kontakta eniro å be om raderingskoden eller be dom ta bort den. Fast de hade ju vart intressant å få reda på hur den kom dit från första början :] |
|
|
kommer inte bli intressant om jag får en faktura eller ännu värre påminnelse... då blir mugge arg! ska kontakta Eniro imorgon och fråga vad de sysslar med... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Nu vet inte jag om jag är trött eller bara ovanligt korkad men annonsen du länkade till har inget mobilnummer, bara ett 08. Samt att annonsen är för att sälja... RIDVÄST, ny, märke: Pro Rider. Storlek ...Medium. Skyddsnivå: 3 (högsta). Säljes p g a felköp. Nypris 1200:- , nu endast:. P: 900:-. Pris: 900:- Datum: 10 Dec 12:41 Län: Stockholm Telefon: 08-7651314 Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Man kanske kan ha den som bilväst istället? ;) Verkar som om Eniro har löst ditt problem Mugge. Hoppas nu bara att du inte får fakturor för annonsering av både 318 och ridväst. :D ///M som i M52TUB25! |
|
| Mugge: har du kvar västen? ;) | |
|
jag vet inte varför det står en väst där nu.... men det var min gamla 318 innan. V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
helt j*vla otroligt! annonsen ligger kvar ännu men under nytt url? Länk V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Den annonsen fick de genom att någon la in en annons på bilen i lila tidningen, och annonsören använde min mail-adress, (skumt då jag inte fått ngn bekräftelse mail). Men eftersom ngn lagt in annonsen i lila tidningen så kommer den automatiskt på gula bilen och eniros säljs sida också... vem som hade satt in den kunde de inte se, utan bara att ngn satt in den via lilatidningen. låter skumt... nu skulle den försvinna i alla fall... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Varan är såld! Annonsören har plockat bort sin annons. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
japp jag fick annonsen raderad... i samband med mitt förra inlägg på tråden... ringde kundtjänst. V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.