|
|
|
|---|---|
|
Hej, Hittade denna på "Mobile".. Länk Tycker priset verkar helt ok. Är det någon som känner till firman ifråga ? Vad tror ni om ev prutmån ? Mvh Jimmy | |
|
Priset är helschysst! Man får väl bara hoppas att allting står rätt till med bilen ifråga. Huruvida det går att pruta eller ej får du nog fråga säljaren om. Men precis som i Sverige är nog tumregeln även i Tyskland att man sätter ett något högre pris än vad man räknar med att sälja för. Googla lite på firmanamnet för att se om tidigare kunder har delat med sig av sina erfarenheter av dem. ///M som i M52TUB25! |
|
|
Tyckte mig se lite skador på fälgen bara....Synvilla kanske? Mvh Janne. |
|
|
Jag tyckte oxå det... Kan ju IOFS vara ljuset som luras.. Någon av er som vet snabbaste vägen till Köln ? J Power: Tack för tipset med att Googla (Hittade ingenting) men det kanske bara är positivt ;-) |
|
|
Det ser onekligen ut som en liten skada på fälgen även om det är någon skugga där som förvillar lite också. Trist förstås, men ganska litet problem i sammanhanget. En sån skada kan hända vem som helst. Hellre avskavd fälg än konstiga eller kostsamma (tex elfel) problem med bilen. Att du inte hittar något med Google skulle jag nog tolka som positivt. I dagens värld med Internet i vartannat hem skulle jag bli förvånad om någon som blivit blåst inte ventilerar sina åsikter online. Det kan förvisso bero på att firman är helt ny också och att de knappt sålt bågra bilar ännu. Men det är kanske en något långsökt slutsats. Det är sällan folk skriver meterlånga inlägg för att prisa en bilhandlare som är bra. mao, så länge du inte hittar något negativt så är det troligen positivt. :) Bilen ser mycket trevlig ut. Själv skulle jag inte tacka nej till den. Hade jag sett annonsen för ett år sedan hade den kanske varit min nu. ;) ///M som i M52TUB25! |
|
|
Det ser onekligen ut som en liten skada på fälgen även om det är någon skugga där som förvillar lite också. Trist förstås, men ganska litet problem i sammanhanget. En sån skada kan hända vem som helst. Hellre avskavd fälg än konstiga eller kostsamma (tex elfel) problem med bilen. Att du inte hittar något med Google skulle jag nog tolka som positivt. I dagens värld med Internet i vartannat hem skulle jag bli förvånad om någon som blivit blåst inte ventilerar sina åsikter online. Det kan förvisso bero på att firman är helt ny också och att de knappt sålt bågra bilar ännu. Men det är kanske en något långsökt slutsats. Det är sällan folk skriver meterlånga inlägg för att prisa en bilhandlare som är bra. mao, så länge du inte hittar något negativt så är det troligen positivt. :) Bilen ser mycket trevlig ut. Själv skulle jag inte tacka nej till den. Hade jag sett annonsen för ett år sedan hade den kanske varit min nu. ;) ///M som i M52TUB25! |
|
|
Oops. Dubbelpost. ///M som i M52TUB25! |
|
|
Ser väldigt bra ut i annonsen! Viktigaste för mig: 1 ägare, okrockad samt serviceboksskött! Vagnparken för övrigt känns också ganska bra. Hemsidan: Länk känns seriös med uppgifter om innehavare, bankkontakt osv. Gissar på att den kan köpas loss för 15K € |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.