|
|
|
|---|---|
|
Hello BMW Lovers! Åker nu en 525:a från 93. Är Mycket nöjd med denna men vill nu prova en 3-serie av av modernare slag! Här är någar av frågorna jag skulle vilja ha besvarade! : --------------------------------------- Hur är det med komforten? Är det något som hellst tryck i 320 motorn? Några kända problem? Hur är interiören, gammalmodig eller modern känsla? --------------------------------------- Ni får gärna skriva mycket mer om denna bil om ni vill! Tack på för hand! / Jimmy "No Shit Turbo, Just Real Power" | |
|
Syftar du på m52TU eller M54 när du skriver 320? Dvs 150 eller 170 hk modellen? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
150hk Modellen! "No Shit Turbo, Just Real Power" |
|
|
Bilen är ju betydligt modernare till utseende och känsla än 525 e34 (som jag ändå tycker är en helt underbar bil), men 320 är slö. Finns ingenting att hämta innan 4000 rpm, och det lessnar man fort på. Kan man stå ute med det så är det inte så mycket annat att anmärka på. Min bil: Länk |
|
|
E46 är fortfarande en modern bil, speciellt till designen. M52-motorn är omdebatterad... den är hyfsat snål och effekten räcker för vardagsbruk tycker jag, Tycker dock att du bör satsa på en 320 med M54-motorn istället då den är rappare och trevligare till karaktären. ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.