AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
533

Var hittar ni era bilar ?

Franka2
Letar efter en 740-750 E 32. Tittar på Powerbörsen, Blocket och Begagnade bilar. Men antingen är saknar den "fullutrustade" bilen något, har felplacerade sidoblinkers (hemska öde), annonsören har bara mail vilka inte bersvaras eller också är bilen såld, och annonsen kvar. Jag kanske är för kräsen.
Men finns det några fler svenska sidor att leta på

Franka
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
bytbil.com
autobytel.se
bilannonser.se
tv4.se / tv4 text-tv
motorborsen.se

är några av de jag använder mig av i jakt på bilar.
Hittade 518 på blocket och 528 på bytbil kan nämnas.
Ang felmonterade sidoblinkers, den detaljen får mig att avstå från en i övrigt perfekt bil.

Lycka till att hitta din drömbil
Franka2
Håller med om detta med sidoblinkers, hittade en mycket fin 750 i skåne, blinkersen satt c:a 4 cm för långt fram och 10 cm för högt. Såg väldigt osmakligt ut. Man avstår från köp.

Franka
Gillar speciellt det faktum att man plockar hem en fin pre-1995 BMW utan sidoblinkers, sedan köper man några skabbiga på Biltema som man sätter där de ser OK ut. Sådan stör jag mig något oerhört på. BMW-original är inte så fasligt dyra, sedan medföljer fina monteringsanvisningar också.

MVH,
E38B12
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Såg en E34 med ådi-blinker rejält felplacerade häromdan, passar i "varför måste dom" - galleriet
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Såg en E34 med ådi-blinker rejält felplacerade häromdan, passar i "varför måste dom" - galleriet
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Ber så hemskt mycket om ursäkt för TRIPPEL-postningen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.