|
|
|
|---|---|
Jim |
Jag försöker sälja min pärla till förmån för en bra dragbil, men det verkar svårt. jag begär 20000:- och bilen har allt utom elhissar o ac 22000 mil bra skick allt funkar, är det för högt pris??? jag tycker det mest är fantasipriser på E30 som typ 35000 till 50000:- Mvh Jim |
lizard |
annonserar du på fler ställen än bmwpower?om inte så är det nog därför |
|
MYCKET KONSTIGT ? SKULLE KÖPA DEN PÅ EN GÅNG, OM JAG INTE SJÄLV HADE SAMMA PROBLEM SOM DU,ATT JAG ÄGER EN BIL SOM JAG INTE FÅR SÅLT,DOCK ETT ANNAT FABRIKAT.... linkan |
|
Gemini__ |
Hej, hej! Är bilen ,som du säger, i ett bra skick så tycker jag absolut inte att du ska släppa den under 20000:- Ta en fin bild å lägg ut en annons på ngt bra ställe, så dyker det nog upp en spekulant ganska snart... Mvh: Thomas |
323E21terror |
20000kr är absolut inget ockerpris...rent logiskt har rätt köpare ännu inte dykt upp bara, men ge inte upp hoppet för de finns. Som exempel kan nämnas att under 15000kr får man knappt risig sådan som du har...så 20000kr är redan prutat och klart om total intrycket av bilen är fint och man ser att den är välskött. farten är min drog |
Gemini__ |
Jim, kika på BMWbörsen under bilar köpes. Där har du en som är intresserad av en 325:a 87-88, kanske kan va nått? Så ta nu å sälj iväg den för 25000:-, lycka till! //Thomas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.