|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Magnus: Vinterdäck.. eller kör Du som jänkarna..?? Länk :-) /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Hobbe Z4: Det är väl en kombination av ylandet samt det kalla vädret!=) Bmw i all ära men faktum är att Hondan är otroligt välbalanserad och rolig att köra. Länk |
|
| Det är kallare att cykla än att åka cabbe. Full värme så kan man åka öppet även i -15. | |
|
Så kunde inte jag låta bli längre.. Fram med verktygen och skruva in sätet för att sedan ta en LÅÅÅÅNG tur. Skall strax hämta barnen från skolan, de lär bli topp-tokigt lyckliga när jag kommer i Monstret!! :-) /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
..nercabbat såklart!! /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Nå, hur var kidsens min när du kom med Shrek? :) /Masten Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Lill-killen hade 3(!!!!) ivriga tjejer som stod och vinkade hysteriskt i fönstret när vi åkte, totalt impade..!!! Varför reagerar de inte likadant när de är 25??? :-( Stora grabbens kommentar var.. "Kan vi inte ta på taket??" och han som är biltokig... (dock en cabtokig) /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
"en cabtokig" skulle såklart vara "ej cabtokig".. Varför finns ingen edit knapp???? /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Nercabbat! Hade inte jag ställt av min hade jag kört nercabbat året om, dock med en jäkla värme ;) |
|
|
He he.. Winter by Yatooil.. Länk :-) Jag borde kanske skaffa photoshop?? /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
D-diddy |
körde förra året dagen efter julafton. minus 11 och solsken. fast det var mest för fototillfällets skull. :) David-. "The unattainable is invariably attractive" |
|
Yatooil: Nice one =) |
|
|
Eller Caspar... |
|
|
Tog en runda nercabat i mitten på januari 5-6 plusgrader, kanon. Köpte den i november, så man är ordentligt sugen. //Dahlskog |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.