|
|
|
|---|---|
|
jag undrar vad man köper en billig lambasond till bmw 525 93- måste det vara orginal eller går det lika bra med pirat bmw forewer | |
| köpte min på mekonomen (tror de hade bosch), hade 2 modeller; en med kontakt och en för skarvning, förstnämnda gick på runt tusingen har jag för mig, mvh johan | |
|
Biltema 500 spänn...... Har hört både positivt o negativt om Biltemas sonder. Vet inte om de är bra. Har de samma kvalitet som packningar så e det mer eller midre bortkastade pengar. Hmm.. undrar vad jag mener... Det är nog så att jag avåder från Biltemas sond, men den är billigast ;-) //Hotblack |
|
rsarits |
Jag köpte på biltema till min 530, den ena höll i 5 mil, så jag lämnade tillbaka bägge och handlade på Mekonomen i stället, de kostar iofs 3ggr så mycket men de håller. För övrigt har BMW och mekonomen samma pris på lambdasonderna, åtminstone till 530:n. Jag har dock rabatt på M, så därav "piratköpet" |
| Köpte på Biltema. Skiten visade fel värden och är således värdelös. Köp på Mekonomen istället. | |
|
tackar så mycket för alla svaren å tipsen jag lär inte köpa biltema lambasond efter vad jag har hört här tackar än en gång så mycket för alla svaren bmw forewer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.