AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
504

vad köper man billig lambasond till bmw 525

Visa användare
65
360
audi a4 qutro 1.8 t
jag undrar vad man köper en billig lambasond till bmw 525 93- måste det vara orginal eller går det lika bra med pirat

bmw forewer
köpte min på mekonomen (tror de hade bosch), hade 2 modeller; en med kontakt och en för skarvning, förstnämnda gick på runt tusingen har jag för mig, mvh johan
Biltema 500 spänn...... Har hört både positivt o negativt om Biltemas sonder. Vet inte om de är bra. Har de samma kvalitet som packningar så e det mer eller midre bortkastade pengar.

Hmm.. undrar vad jag mener... Det är nog så att jag avåder från Biltemas sond, men den är billigast ;-)

//Hotblack
rsarits
Jag köpte på biltema till min 530, den ena höll i 5 mil, så jag lämnade tillbaka bägge och handlade på Mekonomen i stället, de kostar iofs 3ggr så mycket men de håller.
För övrigt har BMW och mekonomen samma pris på lambdasonderna, åtminstone till 530:n.
Jag har dock rabatt på M, så därav "piratköpet"
Köpte på Biltema. Skiten visade fel värden och är således värdelös. Köp på Mekonomen istället.
Visa användare
65
360
audi a4 qutro 1.8 t
tackar så mycket för alla svaren å tipsen jag lär inte köpa biltema lambasond efter vad jag har hört här tackar än en gång så mycket för alla svaren

bmw forewer
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.