AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
724

Nån som har en E36 bild med...

Visa användare
177
BMWseven
BMW 528IM -97
Nån som har en E36 bild där man ser hur ett par fram lyktor ihopbygda med blinkers ser ut monterat på bil...??
om du skall ha sånna...köp inte på realcar. testade dom. det var skitdålg passform!!
Om du syftar på E39 stukade lysen...
/ Johan
Visa användare
177
BMWseven
BMW 528IM -97
ok.. nä det är en kille som importerar dessa från tyskland, var tydligen svårt att få tag på till limo... Men det hade varit kul att se hur dessa skulle se ut monterat på bil.. har letat överallt tycker jag å hittar ingen med såna lyktor.. nån som?
fa
53
farmor
E36 316i Coupé -95
jag har en e36 med sånna vita blinkers.. men som johan sa så var det inte jätte bra passform.. fast jag köpte mina på mekonomen.. eller jo, det var bra passform men jag fick korta ner fästet lite så att den skulle sitta bra (satt lite för långt ut)..

men jag har en coupé, ska jag ta en bild?
Visa användare
177
BMWseven
BMW 528IM -97
Har de sånna på mekonomen?? Ja maila gärna en bild!
fa
53
farmor
E36 316i Coupé -95
Ja till min bil hade de det iaf.. www.mekonomen.se skriv bara in ditt reg nummer och gå in under "belysning" (när du har gått in på reservdels sidan såklart)

Okej kan försöka ta en bild imorgon... återkommer, skulle jag sega, skicka mail ;)
dessa lysen som sitter ihop finns inte på mekonomen.
kolla på www.realcar.se
där finns dom...har typ blåa dioder tror jag...
fa
53
farmor
E36 316i Coupé -95
Jaha, trodde han mena typ vita blinkers med vanliga lycktor.. Ok såna lysen har jag inte.. sry
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.