|
|
|
|---|---|
|
Hittade den här på en anonym lokal annonssida. Visst är det ett fynd för alla som letar lite ovanligare sommarbil? Synd att man måste ha bil på vintern också... Vad skulle ni värdera den till? Länk /Krille Min bil: Länk | |
|
Priset känns väl ok. Dock är nog marknaden för dylika bilar iskall,helt i skuggan av 02:an. Köp den och ha en kul entusiastbil för en billig peng och vänta inte på någon himlastormande värdeutveckling. Men en cool bil! Mvh Salesman |
|
|
Tycker att säljaren har en ganska riktig prislapp på bilen, mer ska dom inte kosta. Som föregående talare helt riktigt påpekar, nån värdetillväxt kan man inte förvänta sig, men en trevlig gammelbil är det helt säkert. Mats |
|
|
Blev lite intresserad så jag ringde på bilen; Såld, jag misstänker att prislappen var kanske i billigaste laget...... Mats |
|
|
Aha, såld! Det var synd, en kompis var också intresserad. Den var väldigt fräsch, har sett den i kallförrådet på firman flera gånger. /Krille Min bil: Länk |
|
Lasseman3 |
Det var jag som köpte bilen för drygt en vecka sedan. Om någon har en liknande bil får ni gärna höra av er. Det är inte ofta jag har sett denna modell på vägarna så all tänkbar information om vore intressant för mig. Mvh /Lasse |
|
Du är bara att gratulera, hoppas att det var ett fint exemplar, är lite avundsjuk. Oldtimersektionen i BMW CS kan säkert förse dig med mer info, eller surfa runt lite på tyska sidor så hittar du mycket. Mats |
|
|
Finns en till till salu på BMW CS hemsida, kolla under klassiker säljes. Den är dock kanske lite optimistikt prissatt! Mats |
|
|
Får man fråga vad priset var i annonsen? Annonsen är borta nu! /Stefan |
|
|
Jag vill minnas att det var 10 eller 12 tusen. Han på BMW hemsida vil ha 24, den annonsen finns kvar. Mats BMW CS #5847 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.