|
|
|
|---|---|
|
Hej, Skulle igår koppla in mutesignalen från mitt BT-handsfree på DSP:n i min E38. Tänkte att det här tar väl max 10 minuter, men ack vad jag bedrog mig. Kdonen visade sig sitta väl inklämda inunder navigeringsdatorns konsoll, så jag verkar inte kunna lossa kdonen utan att först ta bort navkonsollen. Men när jag kollade den visade den sig vara fastskrivad i DSP:n, och DSP:n verkar jag inte kunna tas loss utan att ta bort CD växlaren, och den verkar inte kunna lossas utan att lossa videomodulen... Och katten på råttan på repet... :-) Nånstans här gav jag upp för dagen, kändes som om jag inte borde börja plocka ut allt utan att först kolla om det fanns ett enklare/smartare sätt. Så jag satte mig och surfade runt efter lite info om vad som är rätt arbetsgång för att komma in till DSP kontakterna, men jag har tyvärr inte hittat något klart om detta. Så, är det någon som vet hur jag på enklaste sätt kommer åt DSP kdonen på en E38 med Nav, CD-växlare och videomodul installerad? Behöver dessa burkar plockas loss, eller finns det något enklare sätt? Mvh. /Kjell | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.