|
|
|
|---|---|
|
4 st bbsfälgar, lagliga däck fina i övrigt, vad ligger dom på om man vill bli av med dom å inte ha annonser ute i 2 å ett halvt år //Calle | |
|
Var en som sålda 5st såna för ett tag sen för 1500 kr, dom blev sålda.... Jag är intresserad av fälgarna, skicka gärna bild på dom till min mail. ///Magnus |
|
| polare till mig sålde 4st splitt BBS fälgar till en M535i för 1000:- med kassa däck iofs | |
|
Kultfälgar>>>Visst är det BBS RS Split vi talar om i dim. 8tum bred o 16tum hög? Kanonfälgar säger jag bara...Anser dem vara värd åtminstone 500kr/st om dem är fina o inte har någon obalans..BBS är kvalite och håller för mycket "misshandel". Mvh Janne. |
|
|
Om däcken håller en säsong till så får man nog höja min värdering ytterligare...Värderade bara fälgarna i mitt förra inlägg. Kanske 4' med "hyffsade däck" med låt säga 3-5mm kvar att slita på..Mindre allt eftersom slitaget ökar. Mvh Janne. |
|
|
jupp det är bbs RS split vi pratar om polarn tyckte inte ja skulle släppa dom under 3000 så det är väl där det hamnar, tydligen många som e ute efter sånna till sina gammla bmw //Calle |
|
| vet någon vart man kan köpa centrum kåpan till dom? min hoppade nämligen av i somras.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.