AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.007

Skilnad på LED och NEON Under Car Kit?

Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
Jag tänker köpa en LED sats i blå färg . Ska monteras så klart under bilen. Jag har hört att LED Undercar Kit lyser mycket kraftigare än Neon Under Car Kitet, min fråga är :
Hur mycket kraftigare?
och hurdan är kvaliten på en LED Under Car Kit?

MVH

.:Kristijan:.
svavelvinter
LED lyser helt klart mycket kraftigare än neon, jag rekommenderar Lightz led-rör, och MDS tycker jag var bra grejer också.
Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
Ja det är just Lightz satsen jag ska ha. Ska köpa på BRL....

Har ni kanske nån bild på Lightz satsen monterad?

MVH

.:Kristijan:.
*d
296
*danne*
BMW 528/M-97
Säger bara blueride.se kolla där, led neon kit komplett med fjärr och nån typ av display multi colour alla färger, man väljer asså hur man vill sedan osså e det massa mer funktioner rullande blinkande klysande mm mm, ska köpa själv snart 1995kr lr enfärgs kitt 995kr det slår nog alla priser ja har sett hittils :)
*d
296
*danne*
BMW 528/M-97
www.blueride.se
*d
296
*danne*
BMW 528/M-97
Varje kit kommer med 4 lysrör (2 x 91 cm & 2 x 122 cm) en fjärrkontroll och en kontrolldosa som placeras i bilen. Via denna dosa har du full kontroll, du ser vilken färg ljuset lyser med och hur det blinkar, dansar osv. Det följer även med komplett monteringssats, kablar osv. Du behöver inte köpa till något.
Naturligtvis så är de vattentäta.
CE-märkt.
12 volt.

Följande funktioner finns:

18 olika färgmönster & 1 miljon olika färgkombinationer.
17 olika funktioner (fast sken, blinkande dansande osv)varav 5 st med ljudsensor.
5 olika hastigheter.
Minne av senaste program.
Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
Köpte Lightz LED Under Car Kit på BRL .....för 988
Har hört att Lightz var en bra märke och att satsen lyser mycket kraftigare än vanlig neon......Fick med en dosa som man har all kontroll på men ingen fjär :( .....även monterings sats inkluderade .....

Vad är det för mäke på blueride.se? Och jag såg inte att nån fjär ingår till den satsen för tusen spän?..... eller ingår det?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.