|
|
|
|---|---|
Ug-Lee |
I mitt motorrum fins nog inte en enda plast detaljs som är i bra kondition. alla kabel anslutningar som har ett plasthölje är fulständigt poröst, går isönder om man försöker koppla loss någonting. är det så på alla BMW som har nåt tonårs ålder eller mer. |
|
Absolut inte! RAKA motsatsen på mina bilar -92,-95. ofta förvånad över att det kan vara så rejält och prydligt under huven på bilar med dessa årtal. Endast döda fiskar flyter med strömmen. |
|
|
Det är ju inte nyskick på prylarna i min bil men inte känns de så ömtåliga tycker jag. De har hållt för rätt mycket mekande på min. //Magnus |
|
Juhas 530i |
Sök på rysk plast så får du lite läsning... Allting i en BMW går sönder |
|
Det ser väldigt rent och snyggt ut under huven på min bil... mkt imponerad över kvalitén och motorn i sig ,-) När bilden togs var motorrummet lite smutsig Länk men det ser mycket bättre ut nu och till sommaren ska det se som nytt ut! Upplevde inte några större problem med min gamla 525 maskin heller... nästan lika imponerad där! Allt i en BMW går INTE sönder! V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.