|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| jag pratar om lördagen iaf. :o) | |
|
Har funderart lite, det känns som McDonalds i Värnamo är en bra och vettig träffpunkt för oss som kommer söderifrån. Vad säger ni om det?!? Hur många e intresserade, till att börja med? Sjöberg |
|
| vilken tid åker ni från värnamo isf.? | |
|
Precis som "sjoberg" säger så är vi ett gäng ifrån clubE36 som ska åka uppåt i samlad trupp (runt 8-10 E36:or). "Tåget" startar i Malmö med "ATCO" som ledare och sen hänger folk på längs hela E6/E4:an. Själv hänger jag på "tåget " i Markaryd pga. att jag har min bil avställd där och planerad påställning är dagen innan alltså långfredagen. Inga tider är bestämda än... / Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Jag är med ifrån Värnamo iaf och kan säkert få med mig 2-3 bilar till... Det öppnar ju vid 10, så det borde vara lagom att åka från värnamo runt 9 tiden (tar 40 min laglig fart till jkpg) eller är det för tidigt/sent? Diesel-räsern /Rickard |
|
|
9-tiden låter fint för min del iallafall... Sjöberg |
|
|
Kan ev hänga på från Värnamo. Får se hur allt löser sig om/när man ska upp... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Är det inga fler från örebro trakten som ska åka? Pärlan Länk |
|
|
ååå va sugen man blir, åka m5 å gå på elmia. Kan de bli bättre?? Tror inte de va! Hoppas bara på fint vädet nu då! Ingen som vill åka tåg från torpa till elmia?? =) ///M5-POWER |
|
|
Kommer att finnas på plats alla dagar, men tyvärr kommer inte bilen att vara påställd. Saltet måste försvinna, NU! MVH / Jacob |
|
|
Ja, är inte saltet å snön borta åker vi vinterbilen till elmia! Men fan va sugen man börjar bli på å ta ut henne nu!!!! Den som väntar på nåt gott...... |
|
|
Hur ser vägarna ut vid elmia området? Själv bor man i borlänge dalarna. ska ner.. men vet inte vad de blir förbil än. om m3an är klart hänger de på med! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jasså var det du Niklas jag talade vid i bastun:)) Utan glasögon är jag som Mr. Magoo ser inget alls mao :)) Nja jag hade gärna åkt ,MEN det är Påsklunch på påskafton så det lär jag inte slippa undan om ingen smärre katastrof skull inträffa. ///MVH Hasso Länk |
|
Japp det var det *L* Så du är en sån där kille som en annan skulle kalla toffel *asg* Fick ta påsklunchen på fredan istället... så att jag kommer iväg till Elmia iaf! //Niclas Pärlan Länk |
|
|
stoffe: De har snöat i jönköping i tre dagar nu, bil me sommar däck är ej att rekomendera!! Men ska ju bli mildare enligt smhi:s tärning =) Vi får vänta å se. De är ju en bit kvar till påsken ändå. "Mister man en, står de tusen åter" / Hans af Clas |
|
|
Så vi ses på Elmia då? :) Jag åker på fredagen :). Black 323i on the way :) |
|
|
Nibban: Hur ser det ut på vägarna nu? MVH / Jacob |
|
|
Vi är också några Bmw bilar som åker med en stor Caravan ner på Fredagen från Värmland.. Vet du några fler Bmw bilar som ska ner på Fredag Rezvan Terme? |
|
|
Jag ska upp på fredagen också... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Trevligt Vore skoj om vi kunde bli några stycken som kunde träffas en sväng då också.. Vet du om det är några fler Johan99 och om det är någon mötesplats bestämd? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.