|
|
|
|---|---|
|
Var köper man avgassystem ( halvsats från kat och bakåt ) billigast ???? Det verkar ju vara en svindyr affär.... | |
| 2500kr kostar ett från kat å bak | |
| Kom in på Mekonomen i Örebro så ska jag göra ett bra pris *L* | |
| Var har du hittat ett för 2500, Lotus ???!!! | |
|
Rekommenderar stark uppsala avgasteknik. Grymma på det dom gör. Svetsar allt själva för 3600:- hela vägen från grenröret. Och då e det 2.5 tum hela vägen med öppna dämpare. Helt klart dom vassaste ja vet. och vill du ha rost fritt så blir det 5500:-. Mvh Jonah |
|
| jag säljer dom 2500kr | |
| Jonah: Är det enkelt eller dubbelt 2,5 tum hela vägen från grenröret? | |
|
Finns det någon motsvarighet till Uppsala Avgasteknik och Avgaspiraten i Västerås runt Kramfors - Sundsvalls området? Menar att både Avgasteknik och Avgaspiraten verkat ha ok avgassystem till vettigt pris, men det är lite långt att åka från Sundsvall... Vill inte köpa ett system från BMW, Mekonomen motsv, utan vill ha ett som monteras på plats. /Jan-E |
|
| dom jag har ser lika dant som original samma upphängning dim men dom har polerade ändrör pris 2500kr billigare om man tar flera | |
Gemini__ |
janne: Ferrita kanske kan vara något? Kika om du har någon återförsäljare i närheten av dig. Se länk: Länk Mvh: Thomas |
|
Gemini: Tack, kollade just på hemsidan, men närmaste återförsäljare för Ferrita är i Gävle... ingen som vet om det finns ngn motsvarighet till Avgasteknik/Avgaspiraten/Ferrita på närmare håll (från Sundsvall-Kramfors hållet sett)? Lotus Omega: Låter intressant, maila mig mer specifikationer och ditt tfnnr så ringer jag upp dig. /Jan-E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.