|
|
|
|---|---|
|
Jag ska byta spridare på min E34 520 -88, måste ju bort med insuget, m.m... Någon som har lite tips och trix? Byter hela insugsröret och alla spridare... Sedan skulle jag vilja veta vilka packningar jag behöver, typ hur många, o-ringar till spridare, och var man kan köpa dessa... Mvh | |
|
Man köper på BMW. När du ändå ringer och beställer så kan du ju ställa din frågor till dem. |
|
| Är insugspackningarna dyra? | |
| nej, drygt en hundring | |
Paap Reeder |
... tveksamt om BMW tillhandahåller O-ringarna till spridarna. Köpte mina på BOSCH. Minns att de var jäkligt dyra. Sannolikt inte billigare på BMW. Undersök NOGA om du verkligen behöver byta dem. Jag bytte totalt i onödan. MVH /// Paap R |
| Skall inte byta o-ringarna... sätter dit ett nytt insug med spridare och allt... | |
|
Knappt 200:- tror jag att jag gav för mina avgaspackningar, på BMW... Det dyraste jag köpte den gången var väl torkarblad (okej, NäSTAN dyrare än motorkuddarna). >=| |
|
| 80:- på autoexperten gick dom lös på... | |
| annars finns hela sotningssatsen med packningar o-ringar och kopparbrickor mm. på biltema. 495:- | |
|
Visst, Biltema grejer KAN hålla godkänd kvalitet, IBLAND. Men om det inte hade varit dåligt med det så hade de fortfarande haft packningar i asbest. =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.