|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| De var väl standard på 3,2 limon. | |
kombilappis |
har ingen större aning.. som jag fattade det så va det inte på nån limo.. men det är klart.. det är ju lite sleeper över att ha vanliga kjolar :) man skulle haft resten med.. alla skryter ju med att dom har m-optik, speglar å sånt... hellre har jag en M med orginalstötfångare å sånt. |
|
Du har inte "vanliga" kjolar...dom är grövre än standard, men dom har inte "vecket" som coupén har, det kom mycket riktigt som standard 96, på 3.2:orna. Om du tittar noga på min bil, så ser du att jag inte heller har dom, men läppen sitter där...troligen specialbeställt, eller eftermonterat... Sidokjolarna är inte så fruktansvärt dyra att köpa & eftermontera heller.... |
|
kombilappis |
jag har ju ingen läpp... men det är klart.. vill man sminka så kan man ju handla.. men jag ska ha den som den är.. desto ovanligare.. en limo i orginal utförande.. :) men den där läppen , va det ett tillval ? |
kombilappis |
för den är väl standard på gt ? eller e det inte likadan läpp ? |
kombilappis |
*kan så lite om M* men tänker fan lära mig iaf.. |
|
Mosse: "Vecket" som du säger kom först 97-.. Mvh Jimmy |
|
|
Har du fått bilen mosse? Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
m3kär |
Man blir sugen på att ta limon och komma och kika på din pärla! annars får man vänta tills vi sammanstrålar på nån M-träff i sommar. Rob |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.