|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hejs & Trevlig helg! Måste fråga, för hur mycket jag än tänker efter så har jag aldrig sett en M3 Limo i Avusblått....inte i Sverige iaf.. Någon här som har detta? Vet att det finns en hel del Coupé, men inte Limo... Kanske blir jag först! ;) | |
kombilappis |
MOSSE : jag har en avusblå limo.. en 95a :D |
|
Aha, då finns dom i alla fall, ganska ovanligt! Dom flesta limo verkar vara svarta, silver, röda, eller Estorilblåa. Snygg färg! |
|
kombilappis |
det va lite färgen som intygade mig att handla.. annars hade jag velat ha den i rosa ;) *blink blink* |
kombilappis |
säg till mosse så kan jag adda dig på msn å skicka lite bilder.. men jag åker till sälen i morgon så det kan dröja.. om du är nyfiken på hur det ser ut alltså ? |
|
Tack, men jag har ej MSN. En liten sak som kan vara skoj att veta är att den endast tillverkades 888 st vänsterstyrda M3 Limo 3.0 :) |
|
|
mosse: Fråga: När ska du bestämma dig?:))) |
|
|
Det har jag nog gjort nu... Saken är ju att ett bilköp har så många faktorer som ska stämma in innan man slår till. Men kommer jag nu överrens med säljaren så kommer jag rullande med en Avusblå M3 Limo till vårens M träff.. Nu tänker jag hålla mig lugn tills jag har nått att visa upp! ;)) |
|
|
Mosse? Du är helt säker på att du skall överge Alpina då? Det finns ju t.ex. en B8 ute på försäljningsmarknaden ;) /Marcus (som bara försöker förvirra Mosse) |
|
kombilappis |
vart hålls den träffen ?? lite of topic men.. är väldigt sugen på att komma.. mvh lappen |
|
Kolla denna tråd! Länk |
|
kombilappis |
hör gärna av er lite närmare datumet.. så kan jag kolla upp om jag kan komma med.. lite långt kanske... ca 45 mil enkel.. men det är klart.. kan man sova hos nån så är det ju lugnt :D |
|
kombilappis, verkar som du har en likadan M3 som jag ev. köper. Kolla på bilden här..har du extra läppen på din frontspoiler? Har inte förståt om den var standard på Limon... Länk |
|
|
Mosse : "Läppen" kom som standard iom faceliften på 97- då limon även fick "coupe´" sidokjolar.. Mvh Jimmy |
|
|
Darklight: Vart finns den någonstans? B8´an alltså. Mvh Per |
|
|
P3r: Jag har funderingar (har haft i något år nu, verkar inte kunna bestämma mig) på att sälja, sedan vet jag att Bruno är intresserad av att sälja sin.. Båda två rullar i Uppsala. /Marcus |
|
|
Darklight: Okej.. Din verkar ju riktigt fin! Såg att Brunos var till salu förra sommarn eller vad det var? Den såg också ut att vara fin! Vad har du tänkt dig för din? Du kan ju maila mig om det. Mvh Per |
|
m3kär |
när blir du en lycklig ägare av m3 limo? mvh rob |
|
Tjena m3kär! Om allt går som på räla, så bör bilen vara hos mig i slu´tet av veckan, eller början av nästa.... :) |
|
|
mosse: Är det den här? Länk |
|
| Helt korrekt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.