|
Sida 8 av 9
|
|
|---|---|
Conan999 |
Den asolut roligaste bil som jag kört är min Corvette C5-01, dessutom så åker man riktigt skönt i den. Conan999 |
| Får väl bli en M5 E60. | |
| Porsche Boxster S! | |
|
Min gamla C70 T5 var den BÄSTA bilen jag kört, var alltid lycklig i den. roligaste var min gamla trimmade 850 turbo. Min BMW jag har nu är för mycket skrammel och dålig kvalitet på för att man ska må bra av att åka den, alltså varken roligt eller bra. |
|
|
Jag har ändrat mig... M5 E61 tar allt jag kört tidigare. Vilket monster! Danjel Min bil: Länk |
|
|
Roligaste: Pontiac Formula 400 69:a Bästa: MB 500 SLC |
|
|
Bäst:Lamborghini Muercialago LP640, blir en sådan eller gallardo superleggera efter M6:an Roligast: Ferrari Enzo |
|
|
bast. Porsche 997 Turbo Roligast: Ferrari 430 med Rotex kompressor... crazzzyyy |
|
|
Porsche 911 Carrera Targa -88...roligast. Bästa? Hmm...BMW M5 3,8 kanske platsar där för mig...svårt,beror på vad man är ute efter.. Lastkapacitet,familjekapacitet,överlag bra egenskaper såsom prestanda,väghållning,komfort osv... Bäst i körglädjefallet och då också roligast måste jag nog säga Porschen här ovan igen :) Det jag kommer på nu...sedan finns ju diverse Gocarts man kört som är snäppet värre,men att i den här tråden klassa gocart som "bil" är inte riktigt rätt ;) Mvh Janne. |
|
|
Tveklöst BMW 735i -89. Loyal to one, second to none! Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Manuell 6 vxl Corvette ZR-1 -91 med Borla sportsystem. 32 valve V8 på 405 HK. 0-100 4,7 sek toppfart +290 Km/h original! Den rockade på tidigt nittotal! /L |
|
| bmw 760 Länk | |
|
Måste säga att man blir förvånad vilka bilar ni kört, helt sjuka ju. Själv så är den skönaste en mercedes e-klass Kleeman och den snabbaste jag kört en audi s3 ca 300hk. Roligaste min gamla 325 e30 Har sån jävla sug att köra eller bara sitta i en m3 e30 eftersom d e min favorit bil som jag bara måste köpa i framtiden. Så ni som äger monstret ska känna er lyckligt lottade, inte för att dom är spec dyra utan att ni har oxå en så jävla bra smak. |
|
|
Bästa: Svårt att säga. Gammla M5:a jag hade va nog den bästa. Roligast: Min e30 turbo utan tvekan. Sjuk bil. Ovanligast: 320is. Trevlig o ovanlig bil ///Micke M5:an Länk |
|
|
Nu har jag inte kört men fick åka med i en Carrera GT fy fa.... vilken bil accet upp till 280km/h pang så var man där. Ägaren laddade fullt ut så det var ingen feg körning där:) |
|
Angeleyes |
Prestandafavorit: Koenigsegg CCX - Det brutalaste jag kört! Komfortfavorit: Mercedes S500L Nostalgifavorit: BMW Z1 - Ska ha en! |
|
1000hk+ Porsche 930. Det mesta står stilla i jämförelse :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
D_D:inte illa, då är vi två om den upplevelsen. Om Enzon alltså. Radical är kanske det roligaste rent körmässigt jag upplevt. Audi rs4 på vinterbana var också kul. //Stefan |
|
|
911 Turbo. |
|
|
PASSAT 2.0 TDI 4 MOTION, skämt åsido, porsche cayman s |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.