|
Sida 5 av 9
|
|
|---|---|
|
Bästa vet jag inte men skönaste var en 1995 Porsche 928 gts. //Player |
|
|
Jag har inte kört så många, dom ryms säkert på båda händerna =/ Men av dom som jag fått äran att testa så är det nya 325an som toppar! Riktigt mysig var den. |
|
|
e30 karossen i alla dess former och utförande... /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Den bästa jag kört får nog bli Ferrari 355 Berlinetta 99:a. Bästa med bästa komfort är BMW 645 05:a |
|
|
I samma ögonblick jag läser tryggves inlägg så ser jag i användarinfon att det flugit in en ännu en E30 i dennes bilsamling. Inser snabbt att E30-passionen är stor och gratulerar till ännu en bil :)) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Bästa bilen jag har kört är den jag äger =) Miata var rolig oxo. /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Det "bästa" jag har kört än med min låga ålder får nog bli BMW 520 E60 inget superdrag men en riktigt bra bil på alla andra sätt. Roligaste är nog den nyinhandlade is:en. :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
M3 E46 med SMG2 !! Körde en sådan igår. Har aldrig tidigare kört en M-bil och detta var verkligen en total upplevelse :D Detta var som julafton + födelsedag x 10! ///Foppa |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Totalkoncept = min gamla 745a Körupplevelse = min gamla 944 på ringen. Drag = Peugeot 206 WRC Kraft = M5 (E39) Kompromissen = M5T (E34) Glidaren = Kleeman:) Överskattat = Porschar Underskattat = Modifierade Corvetter Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
| Boeing 747 på sturup, som passagerare och min MB 500SL | |
| Corvette C5 tyckte jag var riktigt skojj att köra. | |
|
Min gamla skoda 130 rapid coupé var skoj att köra....när den var hel ! Billy B10 Länk |
|
|
Farsans Mercedes 600 CL. 412 hk!! Automat. :))) BMW - För att det känns rätt! |
|
|
M3 E46 M3 E30 //Palle |
|
|
@Pärlan; Vad är gjort med den?... (ÅM?) |
|
|
Adrenalinstinnast: Ferrari F1 bil från tidigt 90-tal, som är i privat ägo. (Min brors frus svägerskas kusins bla bla bla). H-vete vad den gick när man bara "finkörde" lite, dock inte alls komfortabel då. :) Bekvämast: MB ML 270cdi, man sitter bättre i den än i tv soffan hemma. Mest allround: BMW 120d |
|
|
996 TT, Denna bilen är beroendeframkallande personifierad :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Utan tvekan måste jag säga min svärfars 645 Ci -05:a. Vilken sjukt skön bil att köra. 150 känns som 70-80 i en normal bil. Vilken motor, vilka bromsar, vilken väghållning. This car has the lot! WELTKLASSE.. men det bör det nog va för det priset.... |
|
|
Glömde M5 E34 :) //Palle |
|
|
Tja... den 'bästa' bilen jag har kört är nog MB CL500 -93 eftersom att den har allt, grymt V8-drag, otroligt vackra linjer och oslagbar komfort. En annan bra bil var min förra 318i -84, gick som en klocka och drog lite soppa, det var en billig och bra bil! Detta är egentligen en ganska luddig fråga :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.