|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar om det finns någon som ska till tyskland nästa vecka? Ska ner och köpa bil i nästa vecka och det hade inte varit fel med samåkning? Eftersom man är inte så duktig på tyska så hade lite hjälp inte skadat! MvH Bmw 4-ever | |
| Vad skall du köpa för bil? | |
|
vadå då? Det blir en 328 touring MvH Bmw 4-ever |
|
|
peter78w; Synd att du inte skrev om detta tidigare flyget är redan bokat, jag åker nu i helgen och beräknar att vara hemma måndag-tisdag. Mvh Stephan |
|
|
jag mailade dig stephan. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Ska troligen ner på fredag e.m. 12/2. Vart i Tyskland skulle du någonstans ? Vet ej om jag har tid o hjälpa någon annan också som dessutom inte ens snackar tyska... Utan fri fart stannar Sverige! |
|
|
Jag åker redan på onsdag kväll så antagligen har jag med mig nån, men det är ej 100% säkert. MvH Bmw 4-ever |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
åker på torsdag 10e, men flyger ner... |
|
Jörgen: vart åker du då? MvH Bmw 4-ever |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Bremen |
|
så nu är allt iordning...åker med några polare ner till tyskland och är väl tillbaka på måndag...förhoppningsvis MvH Bmw 4-ever |
|
|
Ja allt gick bra med resan och att bilen har fått ny ägare! LER* Måste säga att man klarade sig relativ bra med min skoltyska. Försäljaren förstod att man inte alltid kan prata andra språk bra, så man fick hjälpas åt varanadra för att förstå! Skyltarna gick snabbt och enkelt att fixa fram. Försäljaren som är då från auktioriserad audi/vw hjälpte så klart till med detta utan att ta betalt. Och vilken go mat dom har...resan hem gick bra men vädret kunde ha varit bättre, då vi kom mitt i snökaoset! Missade första färjan så vi fick ta nattfärjan! Nu är det besiktigat och försäkrat nu väntar jag bara på skyltarna! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Hmm får ju tacka för mina kompisar som följde med såklart...ifall dom läser detta! LER* MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.