AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
456

vill ha synpunkter på bilval

Har stor beslutsvånda är lite sugen på en e60 t tycker tyvär att dom har blivit lite för stora. Man kanske skulle vänta och köpa e90 istället undrar om 330i är värd 60000:- mer än 325i. Vet nån om det blir mer utr, på 330 än på 325? Jag vill dessutom ha sportpkt och kombi då får man säkert vänta ett år till på e90. Är lite sugen på aktivstyrning den kommer väl bara att gå att få till 330? Och då kan man inte ha 4wd som jag också funderar på. Som ni ser har jag stor beslutsvånda tacksam för åsikter om mitt bilbyte Älskar att köra bil Och kör ca:5000 mil om året har haft 11olika bilar men ingen är lika rolig att köra som bmw

mh
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Med tanke på hur mycket du kör per år och dina andra önskemål så skulle jag överväga nya 525iX Touring (med 218 hk).
Mvh

Har funderat på det också. Bor i lapphelvetet så det är halkigt 7 mån per år undrar bara om 4wd förtar körglädjen har haft 4wd på en a6 denvar tråkig som fan. kan bero på att det var en audi

mh
To
1.022
Tom i norr
520d-EDE 2012
Man fastnar i Norrbotten ibland nästan med BMW och bakhjulsdrift... Har kommit loss varenda gång och i vinter har det bara varit problem en gång *bra* Ny bil dock denna vinter.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.