|
|
|
|---|---|
|
Hur håller de? Kollat på en -89 som gått 28000 mil. Topp bytt vid 22000 mil. Har mest rullat långsträckor. Utgå från detta. Jag kommer fortsätta köra bilen förhållandevist lugnt också. Normalfallet. Hur långt rullar den till? Och vad kan jag räkna med att behöva byta o kostader för detta? (Jag vet att det är en omöjlig fråga, men egna erfarenheter och inte helst för vinklade) Ska givetvis byta kamrem på den direkt. Vad kostar den? (Fixar nog det i hemmaverstaden då det mesta finns där) Andra saker som man bör kolla extra på att byta när man köper den? (Denna aktuella bil besiktigad dec utan anm.) Annars? Hur bra ljud går att få i den. Har en skapligt kraftig sub med skapligt kraftigt steg. Hur går det att få in det coupen utan för mycket ombyggnad (hör egentligen inte hemma i detta forumet, men bara snabbt, egna upplevelser) Vad ligger skatten på bilen ungefär per år? Svaga punkter? Hur känns kvalitén i bilen? (Jag vet, BMW är grym annars, men har bara suttit i två och båda var grymt "överutrustade" med skinn o allt så det är ju en annan sak, kollat på en med textilklädsel) Men hur känns denna? Egna erfarenheter. Vad annars att tänka på med bilen saker att göra? Förresten. Vet nån om man kan byta 12v-toppen till 24v-toppen och framför allt vad detta om det går ger för effekt? Hur mycket annat att göra om man gör det, mappning etc. Kostnad? Och kostnad för en 24v-topp... Rekommenderas "operationen" av någon? Nog med frågor för denna gången! Tacksam för svar! | |
|
sök på "köp AND 525" :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.