|
|
|
|---|---|
|
HEj, jag har sett i andra trådar att mång säger att man ska gå till en vvsfirma och kolla, men det är ju skitdyrt där! JAg såg nått om ca 15 kr per böjj, men där skulle dom ha 60 kr för en liten och 140 för en lite större böj på kanske 13 cm!! då blir man urfattig på en gång eftersom det går åt en del böjjar...SÅ nu kommermin fråga, vart hittar jag billigaste rörböjarna?! helst i området runt uppsala då jag är där en hel del, eller om man kan beställa på internet någonstans. ///JOhan | |
| www.rinkabyror.se har billiga rördelar, fraktfritt också. | |
|
Tror att dom bara har den skarpa radien men ska snart dit och köpa ny panna och då blir det väl en bunt nya rör samtidigt så man kanske ska be dom ta hem den stora radien åxå. MVH Topchop |
|
|
Betalade 1280:- för min adapter inkl frakt Länk |
|
| Vad brukar folk köra med för tjocklek på rören då? Ungefärlig tjockleck för att kunna bygga ett matchportat extraktorgrenrör. | |
|
Jag kan bygga ett till dig om du vill, med vilken fläns du vill.. Mvh ola |
|
|
hehe, jag har beställt från rinkabyrör nu, så jag får tacka för alla svar och erbjudanden. Tack! ///JOhan |
|
|
Fanns långradie nu? MVH Topchop |
|
|
jag vet faktiskt inte, jag beställde bara småböjar och 2 meter raka rör...det räcker för mig ///JOhan |
|
|
Vad jag kan minnas så har vi väl bara "svarta" svetsdelar på Rinkaby Rör?! Har ju varit mycket diskutioner fram och tillbaka angående glöskalen som bildas i svartstålet.. Men jag är ju ingen expert där direkt på det området.. Butikssäljare på Rinkaby Rör... |
|
|
en fråga till Danragn, hur mycket tar du för att bygga ett grenrör ungefär?? Jag ska till en bmw 320 en 88 Älska ofta men gift dig aldrig! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.