|
|
|
|---|---|
|
Vad ska man välja ? Har hittat ett par riktigt lågmilare i tyskland till bättre pris än vad man får en långmilare 328 för. 325 motorn håller dessutom bättre. | |
|
Förlåt men, vad är din fråga ? Och vad menar du med att 325-motorn håller bättre? Länk (Ny i galleriet) |
|
|
328 är en dröm att köra, konstigt att BMW skulle göra en ny motor sämra än en gammal. Daniel |
|
|
Jag tänkte på vad som är lättast sälja sen osv. När en M52 motor går varm är det faktiskt inte kul, finns att anledning också att alu motor kan röra på sig, har varit med om det många gånger. |
|
|
Jo 328:or rör ju på sig bra och de har ju alu motor ;) M52:an är nog bättre i alla avseenden. |
|
|
Varför automat till en sån bil överhuvudtaget? Jag säger 328i dock ej Automat. ------ Länk Länk |
|
|
Grodan: Man kan ju få tennis arm du, de e inte roligt. Nä det är en bekvämlighets fråga. Tycker att 328 är mycket roligare att köra med en manuell låda, just nu tycker jag inte att köra fort vid varje rödljus e lika roligt som när man tog körkort. Daniel |
|
|
Klart dom är roligare med manuell... Men jag har andra bilar att åka sportigt med. |
|
| Jag skulle utan tvekan köpa en 328iA, mycket trevligare karaktär på den motorn jämfört med 325. Mycket rappare på lägre varv. Jag har haft en 328iA och den gick gudomligt fint. | |
|
Soda. har aldrig kört en 323, hur är den att köra jämfört med 320, 325, 328? är nämligen inne på att byta till just en 323 touring. Daniel |
|
|
323:an är mycket piggare än 320, piggare än 325 på lägra varv men inte lika pigg på högre varv. Den får spö av 328 på alla punkter tyvärr, men den har riktigt trevlig karaktär. Ska chippa min 323 då det gav mycket trevligare respons på min Z3:a oavsett vad folk säger, det är LÄTT värt det. Den duger gott till vardagsbruk iaf. =) Mvh Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.