|
|
|
|---|---|
|
Vet någon var man kan få tag på sådana fälgar som ZxD har på sin m3:a. Jag tycker de är mycket snygga å skulle gärna vilja ha sådana på min m5:a. /lidberg | |
|
Kolla på Tirerack. www.tirerack.com /Johan Min bil: Länk |
|
| SSR GT3 passar verkligen bra på M3 E46. | |
|
Allt är till salu för rätt pris ;) /Robban |
|
| snart dags att byta fälgar märker jag ;) | |
|
Dina är väll till salu blagge om jag inte minns fel? /Robban |
|
|
hade dem till salu men ångra mig i sista stund, ska sälja dem efter sommaren istället. /blagge |
|
|
Länk MVH |
|
|
hmm 9,5" bak...har inte vi 10" bak robban? |
|
|
10" bak på M3. Men kvalitén är skit, skit och åter skit på dessa fälgar. |
|
|
Blagge: Dessa finns att köpa i andra storlekar också... Mvh |
|
|
Dom finns ju i en massa storlekar, men varför inte köra 10" när man får plats med det? Sedan så köper du dom några tusenlappar billigare ifrån Tirerack som någon tipsade om här innan gentemot Stylabilen... |
|
|
Åhh, dom är såååååååååååååååååååååååå jävla feta på M3 E46, gärna ihop med ställbart chassie också....finns inte mycket som är fetare alltså. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Jag köpte mina idag av Vanadis Gummi i Stockholm. Tel: 08-333012. Fick ge 26000:- Detta är i stort sett samma pris som Tire Rack med man slipper strulet. De tar dem från US. med ca 3 veckors levtid. Så nu är mina AEZ Olymp 19" till salu. Anders-M3 |
|
|
men alltså BBS Le Mans är ju så fet .. och ser värkligen exklusive och dyr ut....synd bara att dom ÄR dyr åxå:-( BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.