|
|
|
|---|---|
|
jag ska köpa nya fälgar till bettan!!! det sitter ju som orginal 7½ fram och 8½ bak på m3;an.... men de fälgarna jag tittar på har 8½ fram och 9½ bak!! för övrigt så är det Breyton Magic fälgar som jag talar om. tror ni att denna bredd ser bra ut på E36;an?? svårt att veta när man aldrig sett dom på bil i verkligheten!! kanske det är någon som har det?? men som sagt,,vad tror ni?? | |
|
sorry,,,,,sa inte vilken storlek men det är 18 tummare jag tittar på! |
|
|
tack för alla svar........ |
|
|
Behåll orginalfälgarna istället, det är så många andra som spökar ut sina M-modeller i alla fall. Gör så här istället: Ta pengarna och gör en storservice sedan tar du en tripp ner till ringen i Tyskland. Mvh. Bjarre |
|
|
Bjarre: Kan bara hålla med! //Schnitzer |
|
|
Notera att jag ej på något sätt tycker Breyton Magic fälgarna är fula el. så, snarare en bland de snyggaste. Men jag tycker det är synd på en M-bil för man ser väldigt sällan någon som är i orginalutförande. Dessutom är ju orginalfälgarna anpassade efter bilen och så är de ju snygga. Mvh. Bjarre |
|
|
9½ bak blir tajt, jag har 9" breyton magic iofs 19" men jag fick valsa lite för att få dit dom. sen är det ännu viktigare att det är rätt ET, OM 9½ ska gå på så är nog et över 42 ett måste. MVH |
|
|
Håller med ovanstående..behåll originalen!! Synd att ge sig på valsning & annat elände på en M3...tycker jag! :) |
|
| Behåll original! Byt så blir du en i mängden, behåll original blir det nåt extra! | |
|
ni tycker att ja ska behålla orginalen på!! det är inte så att ja tycker illa om dem men vill hjärna ha en tum större,, 17" ser lite för smått ut till dom hjulhusen (enligt mitt tycke)!! Bjarre; till tyskland ska jag i vilket fall,,man måste ju bara prova på ringen!! pelle; jasså du har sånna i 19"-9,5 å fick valsa men undra om inte 18 tummarna får plats? tror de va! har du inga bilder på bettan som man kan få se?? mvh tobbe |
|
nikkieb0y |
gör som du själv vill. ha frågade faktiskt om 8½ fram och 9½ bak skulle passa inte om ni tyckte han skulle byta eller inte. enligt mitt tycka gör sig en riktig sänkning och ett par snygga 18" sig mycket bättre på en m3:a än orginal. |
|
jag har 9x19" inte 9,5. bilder finns här Länk Du kan få på dom 9,5x18" om det är rätt et men eftersom du inte skriver vad det är för et så kan jag inte hjälpa dig. MVH |
|
|
Pelle: Fräscha fälgar..vem är det som tillverkar dem? /// mstrutsen |
|
| breyton magic www.breyton.com dom är ute på annons. | |
|
jag har 8.5 fram o 9.5 bak på min M3:a Länk Länk |
|
|
tja du kan max ha 8.5 fram och bak kan du ha 9.5 men skrapar i när ni åker fyra inte så roligt kanske men du kan knacka skärmkanterna lite om du nu vill ha 9.5 bak. det ser bra ut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.