|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
det där med efter montering låter väldigt intressant, men Dodge commander låter inte fel det heller. kanske båda . |
|
| En dodge commander med eftermonterat skinn och navi som endast ritar fågelvägen...=) | |
|
Om du kollar i min profil, så ser du en 525i -91, den bilen hade svart tygklädsel när den köptes in.... konverterade till ljusgrått skinn.... vilket var mer jobb än det hade varit med svart skinn.... allt byttes... inkl täck-kåpor för A, B, C stoplen, dörrsidor, mittkonsoll, handsfack, alla kåpor under instrumenthuset mm... men resultatet blev mkt bra... där finns lite bilder... när man tittade på bilen var det väldigt svårt att se att klädseln var eftermonterad.... fast det är extra tacksamt om den finns där från början så man slipper allt meckande.. :-) V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
| Är det bara jag som tycker E39 har väldigt fult skinn? En ful sömm "mitt på" och alldeles slappt och fluffigt. Jag föredrar plysch i E39. | |
| Var tog den svarta vägen Mugge? | |
| Sorry, mugge, lite sent. Läste svart skinn... | |
|
Bjoerk: Nej för tusan den är ju hur fin som helst! Länk Emhå: Jag hade svarta tygsäten... sålde de till en kille i danmark, kom och hämtade hela kittet... de var i väldigt fint skick... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Mugge: Jag gillar mer läderklädslar i denna stil: Länk Inredningen tillhör en Alfa 156. |
|
|
första gången jag såg den färgen på skinn eller liknande, var på en av de första visningarna på BMW M5 E39 för ett antal år sedan... hade väldigt svårt att begripa hur ngn kunde betala för att få den färgen på skinnet... visserligen var det inte exakt samma färg utan det var mer brunt i färgen... men ändå.... Idag reagerar man inte så mkt på det, utan har väl vant sig vid det... precis som allt annat.... jag menar kör ferrari med den färgen så why not... vad gäller själva designen på sätena... så visst varför inte... det ser rätt inbjudande ut, av någon anledning vill jag tolka det som att sätena ser ut att vara mjukt stoppde.... har dock ingen aning då jag aldrig suttit i en alfa. Fast jag är nog mer för E39 sportstolar ändå.... ;-) V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
uffe p: Jag har hundar katter och en hockeykedja med barn samt tygklädsel och det går alldeles utmärkt skulle det komma något på klädseln så har det under mina 2år med bilen aldrig varit några problem att få bort det. Samt att det här uppe i norr inte alltid räknas som + med skinn pga hemmorojjdrisken under minus månaderna okt-maj. Jag har skinn i firmavolvon och jag lider varje gång jag sätter mig när det är kallt ute,det är ingen höjdare stolsvärme till trots för det tar ju ett tag innan värmen kommer. |
|
|
Jag letade efter en 523 utan skinn när jag skulle köpa min bil. Som ovan så tycker jag det är för kallt, och på tok för varmt på sommaren. Djur, barn och glasskulor åker inte i min bil, så den aspekten gäller inte för mig. Så visst finns vi som gärna köper bmw utan helskinn. Halvskinn skulle jag dock gärna ha i en bmw. |
|
|
Momo-sportstolarna i Alfa 156 är sköna och snygga som tusan. Men jag tycker att man sitter bättre i sportstolarna i E39. Åtminstone då man kör längre sträckor. Absolut inget fel på utseendet på E39:ans sportstolar. De ser snygga ut och passar bilen mycket väl. ///M som i M52TUB25! |
|
|
Grejen med SCHiin är att väldigt många BMWspekulanter/aspiranter är helt fixerade vid att "den bara måste ha SCHiin", blev varse om det när jag försökte att sälja min fd 528i 97:a SCHiin och Automat var som ett mantra för många. Själv gillar jag tyg bättre. Hund och SCHiin...själv skulle jag vara orolig att hunden skulle repa sönder SCHiinet med klorna varje gång om man skulle ha hunden i kupén. /Simon |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
så måste ju jag komma som glädjedödare som vanligt, och påpeka miltalet. 9.500 mil! på en -99:a! 115000 kr! tre saker som mycket, mycket sällan hör ihop. är bilen nyimport så skulle jag vara ytterst försiktig, för det priset hör bättre ihop med en bil som gått det dubbla. och tänk på att det är ingen som skruvar från 13.000 till 9.000 mil, utan det är från 25.000 mil den är nerskruvad i så fall. har den funnits i sverige några år, så kan den ju vara ärlig, men den måste kollas upp noggrannt, enligt Importguidens kapitel 13. jag säger det igen, de 10-15.000 milen kommer att kosta mycket mer än skillnaden i inköpspris, och då sitter du ändå med en skruvad bil! observera att detta är ett teoretiskt resonemang, jag har ju inte sett bilen i fråga. Mvh Johan |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Exempelvis :) ///MVH Hasso Länk |
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det måste ju vara bättre att köpa en -98 med skinn och 5600 mil för 119 eller hur Johan :)) Länk ///MVH Hasso Länk |
|
varför har blocket annonserna blå bakgrund på dina länkar? (jämför med) Länk V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
Bara för att jag 19" tums plattskärm i 4 färg :DDDD ///MVH Hasso Länk |
| Mugge Hasso använder sig av Leta.se som sökmotot antagligen. | |
Helt rätt Nisse.:) ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.