|
|
|
|---|---|
|
Bara jag som tycker att ratten i e34 är oerhört stor? Iaf min från -90. Min morfar reagerade på att den var stor, så den måste vara gigantisk! =) Två frågor: Varför så stor ratt? Inte det minsta sportigt enligt mig Finns det nån mindre (orginal, allt annat är inte av intresse)? Är M-rattarna mindre? Blev 3 frågor, får gå ändå. /Erik | |
|
Sen när va en 520 sportig ? :D Näe..jag gillar min stora ratt ja.. sitter ju inte direkt cityservo på E34:orna.. inte på min iallafall.. vid fickparkering skulle jag inte ha nått emot en såndär kula man har på traktorrattar :D |
|
| Dofus: finns att köpa, får ta bort den vid besiktning dock...=) | |
|
Haha.. jo jag vet :D känns nästan som det vore värt det ibland. nu kanske mitt servo inte e 100% friskt.. EricR: M rattarna är nog mindre, annars kanske nån från 3-serien passar ? |
|
| Kan ju bero på åldern också... (kollade din pres.) =) | |
|
Jag har en lika dan ratt som bilen på denna bild: Länk och jag är mkt nöjd med den... vill inte ha ngn annan rätt... känns som att den sitter precis som den ska... vilken ratt har du? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
haha.. oj.. fan.. hade nog bråttom när jag fyllde i. Armmuskulaturen e det inget fel på.. körde saab 900 utan servo i 2 år innan bmw´n :D den var TUNG-styrd..även uppe i fart. |
|
|
Mugge: Det där va min ratt! rodge dodge Länk |
|
| Blir tungstyrt till jobbet i morgon rodge..=) | |
|
rodge: mkt fin färgkombination inne i kupén! Tänker på den fina ljusa färgen på tyget tillsammans med de högglanspolerade träpanelerna och växelspaksknoppen. Av bilderna att dömma så skulle jag nästan tro att du har en 530i Executive, eller har jag fel? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
| Har den utan airbag, kan fota sen när jag kommer hem. Pappa har börjat grina över att jag kör så mycket, så jag måste åka buss till skolan :( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.