|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Hur mycket av bilens larmfunktioner kan programmeras? Jag skulle vilja ha en ljudsignal när man larmar på bilen (nu är det bara blinkers), och kanske en annan blinkers- kombination när jag larmar av? Bilen är en BMW 330 touring -02 med BMW orginal alarm. | |
|
Länk Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Lysande! Där fanns det ju en hel del inställningar. | |
|
Min bil är både ljud- och ljuslös då man larmar av/på. Vet någon vad det kostar för att koda om så att det ljuder då man låser/larmar på samt att blinkers blinkar till då man larmar av /låser upp? Mvh /Jonas ///M som i M52TUB25! |
|
|
Hejsan! Det är tyvärr omöjligt att på BMW programera in ljudkvittering vid på/avlarmning på svensksålda bilar. Det går endast att ställa in dubbelblink vid avlarmning (enkelblink finns redan förprogrammerad vid pålarmning. Att göra detta vida DIS kostar mellan 4-600 kr hos aukt. BMW /Dominik |
|
|
Tack för ditt svar Dominik. Vet du eller någon annan varför just svensksålda bilar inte kan programmeras för ljudkvittering? Vad är det som saknas i förhållande till tex tysksålda BMW? Tack på förhand. /Jonas ///M som i M52TUB25! |
|
|
Min 328 -95 e36 blinkar ej vid på och av larmning. Går den att ställa in blinkning på? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.