|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Mogen kivi! Snygg före snabb. //S |
|
|
Man kan ju ställa frågan såhär: Om du hade 20.000:- att lägga på styling eller trim, vad köper du? För min del hade det nog blivit väghållnings-grejjer för hela slanten! =) |
|
|
jag förknippar oftast ordet styling med fult gjorda bilar. men lätt styling skulle va snyggt. till ex. m3 kjolar o front på en E36. "I´ll make him an offer he cant refuse" |
|
| Isåfall skulle jag låta bmw montera ett orginal m-paket på min 320ci! | |
|
"Känslan av att blåsa ifrån en Ferrari på E4:an i Volvon hade slagit allt" Hmm, du har en poäng där. En 716i vore ju inte så rolig förstås. :D Om jag hade 20000:- att lägga på styling eller trim skulle jag dubbla summan (drygt) och åka till ESS i Norge. Alternativt byta upp mig till en vassare E39:a. :) ///M som i M52TUB25! |
|
|
Mer "styling" än M-paket vill jag inte ha. Med undantag för M5 njurar, M5 grill, M5 speglar och 18" M5-fälgar. Dessa delar kompletterar jag gärna med. Men stod valet mellan det och tex kompressor så skulle jag nog välja det sistnämnda trots allt. :) ///M som i M52TUB25! |
|
|
Jag gillar kvinnor - snygga och långsamma! Mvh /NP |
|
| NP: nog får dom väl vara lite snabba ändå. | |
|
Är ju inget blåbär på det här, så jag skall försöka svara någorlunda seriöst...: I och med att man inte får (har råd att?) välja båda, hänger det oftast på vad man haft innan, och "tröttnat" på = blivit van vid. Dvs efter att jag ex haft en förbannat snygg Audi A4 Avant (tro det eller ej...) som inte presterade vad utseendet lovade, var jag bara tvungen att köpa mig en E36 M3:a (cab) - fast en E46 330 hade varit snyggare/modernare... Hade jag ex haft en RS2:a innan, hade nog en 330 cab varit ett mera troligt val! :-) |
|
|
Jaaa du.... det beror på ;-) Det är ju värdelöst om bilen ser snabb ut men inte kan prestera därefter, t ex div. kit-cars, men å andra sidan så föredrar jag en snygg bil framför en som ser ut som ett vrak men som är snabb. Frågan är för allmänt hållen för att man ska kunna ge ett bra svar tycker jag. |
|
|
Snygg elegant bil :) Mvh Dragolito Min 525i Svart som synden Länk |
|
|
Beror på syftet med bilen ju. I dagsläget skulle jag valt en lite rostig treserie från 80-talet med större motor... Gärna lite trim också. Om 10 år skulle jag valt en lite nyare, fräschare 728/730... Så tror jag det skulle blivit, men vem vet, kanske sitter jag i en ESS-trimmad splitt ny M5 då? ;) Tyvärr är det knappast troligt om jag inte vinner på bingolotto. Många gånger... /Berga BMW - Beste Marke Weltweit. |
|
|
Blind eller döv!!! LOL Endast döda fiskar flyter med strömmen. |
|
|
Hade en gång en volvo 164 tic -72, med den gjorde man många snopna! prestandamässigt kontra utseende... Mvh danne Endast döda fiskar flyter med strömmen. |
|
|
Snabb, snabb, snabb, snabb. Om jag hade värsta motorn, värsta väghållningen, och värsta bromsarna, skulle jag kunna tänka mig att gör nått åt bilen utsende om det fanns pengar över. |
|
| Vi är ju BMW ägare!! Vi får både och (I de flesta fall iaf) | |
|
Får man inte både och så får man ju skaffa..... 850n är ju ingen raket precis....men den är rätt vacker. Vill jag åka fort (och det vill jag ju) så har jag mina Volvosar.....finns inget ballare än att knäcka Impreza-, Evo34567- och M3-ägare med en 20 år gammal 240!! Snacka om underdog :P //Pacman |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.