|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Helt enkelt som frågan lyder...skulle ni välja så skulle det bli en väldigt snabb men inte precis vacker bil, eller en bil som vrider huvuden men inte är särskilt snabb? =) OBS båda alternativen är inte möjliga :D "I´ll make him an offer he cant refuse" | |
|
Vilken j-vla fråga?? :)) Konkret exempel ? |
|
|
Jag vägrar ta ställning ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Beror på hur snygg eller hur snabb? Precis som Anders säger är det lite lättare att ta ställning till om man har ett konkret exempel. Mvh, /Wille |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Hellre en risigt 540 än en 528 i nyskick :DDDD ///MVH Hasso Länk |
|
Ok om vi säger såhär. en bmw 325 från 88 med t.ex 220 hk. eller en bmw 520 från 92/93 ? =) "I´ll make him an offer he cant refuse" |
|
|
Gillar du äpplen eller päron ? Kom igen nu... Om du kollar runt lite på forumet så ser du en rätt bra blandning av allt från 518 och 316 till M3E46 och M5-E39. Vad förväntar du dig för svar på denna tråd? |
|
| Ser ingen direkt skillnad på 325 -88 och en 520 -92... | |
|
Jag gillar smultron! ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
| Instämmer tillfullo med föregående talare. | |
| Hellre en ny 318Ci än en risig m3 från början av 1990-talet!! | |
|
Jag föredra min bil :-) .......och smultron! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Jag gillar "skogsbär". Det betyder lite av varje va ? :) |
|
|
Ja skogsbär är en god blandning det! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Skogsbär - jag ser en Land Rover defender 110 framför mig... :-) ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Anders: jag förväntade mig intressanta svar. P.S smultron och skogsbär e för fikusar, hallon e för män ;) "I´ll make him an offer he cant refuse" |
|
nosen |
Körglädje? |
|
Ok. Och vad blev det? Blåbärskastning... :) |
|
|
nöjd ändå anders =) "I´ll make him an offer he cant refuse" |
|
|
Hellre en "trött" men snygg BMW än en ful och snabb (bonntrimmad) Volvo. Jag föredrar passionsfrukt eller mango. ///M som i M52TUB25! |
|
|
716i E65 eller en rostig Volvo 245 med Skara Sommarland-märke på bakrutan och 600 hk jänkaråtta :) Känslan av att blåsa ifrån en Ferrari på E4:an i Volvon hade slagit allt ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.