AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
774

Någon som har en lös e30 motor som kan hjälpa mig

Hej jag håller på och bygga oljeretur till min 320 (e30) på ett löst oljetråg.. nu är det så att jag har ingen möjlighet att komma under min bil förens det är dax å skruva på det nya tråget,, så jag behöver hjälp av någon som kan mäta avståndet från oljetrågets framsida till balans hjulet (se länk) så att jag inte ligger där och min oljeretur tar i hjulet,, så snääälla hjälp mig med detta./// tack /K

Länk
Visa användare
203
makarow
BMW 520IM -99
Har du tid att vänta så ska jag kolla imorgon då jag ska till garaget och lacka lite.

Marcus Kylén
marcus@m-tec.se
www.m-tec.se
Ja det har jag fan va snällt, såg du bilden så du vet vad du ska mäta, min retur ser ut så och sticker ut ca 5 cm,,,,,
Visa användare
203
makarow
BMW 520IM -99
Jag såg bilden jag mäter måttet ifrån hjulet till tråget bara så har du det måttet så kan du bygga hur du vill sen...

Marcus Kylén
marcus@m-tec.se
www.m-tec.se
Ok fan va nice...
makarow<< har du måttet en,, ivrig:)
Lo
102
Loka
520d Touring -13
530 Touring -01
327tic -87
Var ut i garaget nyss å mätte, 56 mm
ok tack så mycket, de blir tajt:)
så där då i morgon sätter jag dit oljetråget med oljereturen fick göra om lite men nu ska det gå den sticker ut ca 48mm nu så håppas det inte blir för tajt;) sen är det bara å stoppa dit resten:))
faan va kul.
Lo
102
Loka
520d Touring -13
530 Touring -01
327tic -87
Låter skoj! De blev ju gtt om plats mellan, expressen ryms ju i mellan =)
haha ja de gör den:)
så där nu sitter returen på plats:) jä*** va de va på håret att de fick plats:),,
AC
188
ACAB
325coupe 93a
snart klar eller:)

vågar man inget så vinner man inget!!!!!!
Japp:)) inte mycket kvar nu, sj då hur långt har du kommit,,,,
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.