|
|
|
|---|---|
Wilmas pappa |
Var har Du bytt någonstans. Är det Aros Auto som gäller..Har pratat med Bengt på M-bilar....han säger att det inte behövs..men jag tror tvärtom! Tack för engagemanget! |
| Har iofs ingen automatlåda, men om jag var du så skulle jag lämna den till Aros Auto. Dom e kanon! Mkt bra service och dom har stenkoll. | |
Wilmas pappa |
jajo..har både goda och sådär goda erfarenheter av AA, men överlag så är AA bra Undrade mest om det fanns alternativ.. Tack för engagemanget! |
|
Byt olja! Finns ingen Lifetime-olja! Jag bytte vid 10500 mil. Hans Olof BMWCS Nord #5381 "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
Wilmas pappa |
Ja, det är läge att byta...bilen har snurrat snart 17`. Har fått en något märkbar förändring vid växlingarna..inte lika mjukt som tidigare Tack för engagemanget! |
Wilmas pappa |
Fick pris på Aros Auto: byte olja (beroende på mängd olja dem får ur) ca 5-6 liter mellan 2000-2500:- plus nån hundring för silen om den inte kan göras ren.. Normalt?? Tack för engagemanget! |
|
Bytt silen, gör inte rent, det är små partiklar i filtret/silen som man inte vill ha kvar i lådan! ///Magnus |
|
Wilmas pappa |
Glömde ..Aros Auto tar ner hela tråget för att få ur så mkt olja som möjligt samt göra RENT i tråget. Är nog smart att byta silen, liten kostnad i sammantaget... Tack för engagemanget! |
|
Hej. Aros auto böt min automat låda på e39an i veckan kan varmt reka dem. |
|
Wilmas pappa |
M525: Vad betalade du??Var det "samma" pris som jag fick.. Tack för engagemanget! |
| Mitt inkluderade lådbyte så 20k kostade det totalt, billigt jämfört med annan verkstad trots exakt samma låda.. | |
|
vad kostar det att bara byta olja + filter i oljan? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
Wilmas pappa |
Mugge: Jag fick pris enl ovan.... Tack för engagemanget! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.