|
|
|
|---|---|
|
hejsan Har bråkat med min bmw ikväll o försökte att ta ut tändningslåset, har skruvat bortt det mesta under ratten inkl ratten men den övre metall kåpan (över ratten) har inte jag lyckats ta bort då den verka vara gjuten med tändningslås huset är den nån som kan ge tips om hur jag ska ta ut den ? I haynes boken så skrev de mest om 3 serien o inte mycket om just 5 serien ..//zacka | |
|
ingen ? har säkt, men hittade inte riktigt det jag letar efter mest till E34 |
|
Paap Reeder |
... förstår inte riktigt problemet. På min sitter själva låscylindern med några envägbultar. Petar man ur dom går låset att dra ut. MVH /// Paap R |
|
förklara gärna mer specifikt! för jag lyckas inte få borrt de var sitter de här envägs skruvarna ? Mvh zacka |
|
| upp | |
|
Det finns två olika utföranden med brytpunkt 9/85: Länk Länk Läste i en av mina verskatdshandböckar att man måste sätta i nyckeln i startläge, för att kunna få ur låset. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
tack för bilden, jag har nogden första modellen dvs det här: Länk men jag har plockat bort allt o själva cyl kommer inte ut, tänkte på just nr i bilden, är det nåt man ska skruva ur för att få ut låset ? har provat att jha nyckeln på start läge o tändningsläge utan resultat fler tips tack innan bilen skrotas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.