|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Glömde ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Kan inte annat än instämma med Asken. Det som gör detta forum så trevligt är all kunskap som finns bland flertalet av forumets alla användare.Det är tur att det finns sådana som Hasso, jag har fått ovärdelig hjälp av honom och av flera andra. |
|
|
Hjälpen jag fått av Hasso med flera fantastiska vetande människor på detta forum, kan faktiskt värderas. Det rör sig om många många insparade tusenlappar efter bara 2,5 år som bmw ägare. Den som så osjälviskt som Hasso (mfl)hjälper alla, liten som stor, med vad frågor/problem de har, mailar bilder,beskrivningar och goda råd, förtjänar allt beröm de får. Jag blir lite osäker på om du med Hassoman, menar lika dan som Hasso, eller trogen lärjunge. Oavsett så är du välkommen, vi får aldrig för mycket kunnande här:) Vem vet, en dag kanske BMW's verkstäder börjar vända sig hit med kluriga frågor;) |
|
|
Kalle: Det var menat som en komisk jämförelse, vilket jag tyckte den lyckades alldeles umärkt med. Hasso gillar ju Biltema, titta bara på hans ändrör :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Kalle H "Hur vågar du säga något så elakt som att hasso skulle vara som biltemakatalogen? Det är lite spydigt att påstå att Gurun är en blaska full av billigt skräp, tycker jag :D" Johan B säger ju att deras helsyntetolja är mycket bra och prisvärd, att säga att det är en blaska full av billigt skräp då ja du förstår...:) är inte Johan B oljeguden kanske?? eller hur blir de nu då? he he |
|
|
topasblå, Olja, spolarvätska och avfettning - det är de produkter jag kan tänka mig att handla på Biltema. Resten slipper jag gärna ;-) Point taken :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Jag med faktiskt! Rostfri trallskruv är nog bra den med (om man vill bygga sig en groggveranda, och sitta o kika på den nytvätttade Bimmern dvs) |
|
|
Tack vare Hasso, Jesperado, Johan B mfl vet man mycket mer än man annars skulle vetat. All heder åt dem och alla andra som osjälviskt svarar på frågor och delar med sig av sitt kunnande. Detta forum är en guldgruva för en BMW-ägare, vare sig man är en total novis eller kan lite eller mycket. Det finns alltid någon annan som vet mer om man får problem eller om frågor uppstår. Autopower är som den heliga Graalen för BMW-intresserade individer. Jag tror att detta rike har många kungar faktiskt. ///M som i M52TUB25! |
|
|
topasblå: den rosfria trallskruven är faktiskt inte så bra... Sorry! Kunde inte hålla mig! Hasso är en vänlig själ som tar sig tid att förklara och är väldigt kunnig. dessutom känd från TV... Automat är bekvämt men helst med V8 muller |
|
|
Jämföra bibeln med Biltemakatalogen var träffande... båda innehåller lika mycket bullshit. ;-) Dyrka-Hasso-trådar kan man väl tycka vad man vill om. Mannen ifråga förtjänar dock den respekt han åtnjuter på forumet då han hjälpt många och har många bra idéer och tankar - dessutom är han ödmjuk. ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Frågan är... vem hjälper Hasso, jesperado, Johan B m.fl. när de behöver hjälp? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Mugge: Bra fråga :) Det finns ett "besserwisser" forum med hemlig inloggning där vi diskuterar fel/hjälper varandra :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan. Att inspektera Hassos ändrör får du nog göra själv... Däremot kan man kanske syna hans bils ändrör... /Christofer |
|
|
Enda felet med forumet är att det kan bli beroendeframkallande, måste hinna jobba lite emellanåt. Heder åt alla hjälpsamma själar. //Stefan |
|
|
Hasso är en klippa... Många andra här också t.ex. wendtan johan b mfl. Speciellt e46 :) |
|
|
Jag får profetera om framtiden.... Jag upplever att risken är stor att hasso kommer att bevista biltema i Örebro denna eftermiddag och kika på en sämskinnstork..... Jag upplever också att Wendtan kommer att få ett mail från hasso där han uppmanas jobba lite mer:)) Asken |
|
|
Jag tycker att Hasso borde få vara med och bestämma om hans ändrörsundersökning... Mvh /NP |
|
|
Asken: Inget mail än :) Hubbe: No comment. *dina tankar verkar inte riktigt rena* Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Det är väl bra att han jobbar på g:a Sj underhåll med tanke på hur det börjar spåra ur.... Får väl hojta på lokförare Janne som får styra upp saken:) Asken |
|
|
Hasso är en klippa. Ställ en fråga, så får du ett riktigt korrekt svar... Tack Hasso. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.