|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni, håller på att fräsha upp en E30 325 im och lackar om i stort sett allt känns det som, nu till frågan: Skall jag lägga igen hålen på luckan och köra utan vingen? eller ska jag lacka upp även vingen? (stora dubbel vingen) | |
| Klart att du ska ha m-vingen! Skitsnyggt enlig mig! | |
| Har bestämmt mig för att läga igen hålen lacka upp allt och prova, sen få kan jag ju montera vingen med dubbelhäftande belägg om så blir fallet :D | |
|
Jag tycker du ska satsa på att montera dit vingen igen. Den lyfter utseendet på bilen så otroligt bra. Diesel-räsern /Rickard |
|
| Blir nog att den sitter där, men är avtagbar så att säga :D Har ju en viss förbannelse att börja rosta i skruvhålen också så känns bra att få bort dom :) | |
|
Klart du ska ha M-vingen!! Ser så tomt utan nånting på nåt sätt,har själv ingenting på min just nu,och de känns som nåt saknas... Den pyttelilla vingen gör tom skillnad. |
|
|
Är hålen där tycker jag du ska ha kvar vingen! |
|
|
klart att m-tech dubbel vingen ska sitta på luckan speciellt när den har de övriga im paketet B-M-W |
|
|
sätt på vingen du, bliens utseeande får et lyft då enligt mig BMW- När du älskar att köra |
|
Soundman_02 |
Håller med alla andra!! =) If you still feel controll.. you`re not going fast enough. |
| har lagt igen hålen på luckan men vingen kommer monteras där :) Nu slipper man ju rost i hålen iaf :D | |
|
m-vingen är ganska poppis. hade en kompis som fick den stulen trots att den var fastskruvad. Polisen råkade komma förbi och tog två killar på bar gärning springandes med m-vingen i näven. killarna hade slitit ganska bra och bänt med skruvmejslar mm för att få bort vingen. så dom hade nog inte haft något emot om den varit häftad istället. |
|
| Kör med vingen annars kan jag köpa den... | |
|
Vingen är nu monterad med dubbelhäftande tejp och skruvad i hörnen :) PS min bil står alltid i garage. Länk Race i Hälsingland! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.