|
|
|
|---|---|
|
Så har man sett bilen :) Några första intryck: - Bekväma sportstolar (inte så överraskande) - Mjukare armbågsstöd jämfört med E46 sedan (konstiga prioriteringar va ?) - Ser riktigt bra ut också i verkligheten - Bekvämt baksäte, acceptabelt också för lite längre personer (men mittplatsen är inget vidare) - Krångligare att öppna motorhuven pga att grillen inte längre är en del av huven (måste sticka in fingret under huven) :( - Ordentligare bagageutrymme - Motorn delvis dold under tvärgående plastgrejer Överhuvudtaget kan man väl säga att det här är ett rätt säkert kort, iofs ingen överraskning där heller :) | |
wowwe |
Jag funderar på att beställa den utan ha sett den mer än på foto.Vart såg du den någonstans. |
|
Men priset... För en (mycket) välutrustad 330 får man betala över 80000 euro i Finland. Kolla dethär: Grundpris 330 53000 Stora Navi 4000 Comfort paket 3800 Läder 2750 Dynamic paket 2480 Elstol+korsrygg 2430 Aktiv servo 2080 Stora Hifi 1840 18” fälgar 1760 TV-funktion 1600 Taklucka 1520 PDC fram & bak 1120 Metallfärg 1120 Larm 680 Ädelträ 670 Styrda ljus 640 Elspeglar 360 Summa 81850 euro, dvs ~750k i svensk valuta. Bara att gräva fram plånboken :) |
|
| Jag såg bilen på en "VIP" tillställning här i Finland. Inte så exklusivt som det kanske låter, mer eller mindre alla återförsäljarens kunder hade väl fått inbjudan. | |
|
Hur är intrycket invändigt i jämförelse med nuvarande 3 an känns den plastigare eller? svårt att se på bild funderar på en utan navi, den ser nästan trevligar ut utan 2 instrumentbulor Acca |
|
| Acca: Jag fick inte intrycket att den skulle vara plastig. På basen av bilder har jag inte riktigt varit övertygad om inredningen, men när man satt i den var den helt ok :) | |
|
Det låter tryggt jag tror nästan att jag törs skirva på om en ny 325 till veckan Acca |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.