|
|
|
|---|---|
|
Vet att jag har sett det på nätet nånstans men kommer inte ihåg!? Har för mig att dom var gjorda av glasfiber... Kostade typ 900st Någon som vet nåt? -= B e e m e r =- | |
svavelvinter |
www.reptil.nu mkt bra att ha att göra med, dom kan säkerligen hjälpa dig! |
|
Tack för hjälpen men jag tycker att dom verkar va ganska dyra... Och dom hade ingen färdig produkt -= B e e m e r =- |
|
svavelvinter |
dyra? dom har skitbra priser med tanke på kvalitén på prylarna |
|
Dom där är inte dyra!! Pirat skärmar till en 325 Coupe E36 går på 2500kr ST! Och dom här säljer kolfiber skärmar för samma pris! Så tycker inte att man kan klaga ett dugg! Måste själv skaffa nya framskärmar då mina har gjort sitt =P Shake That Ass |
|
|
Kolfiber skärmar för 2500 spänn?? seriöst?? det kan fan itne va så billigt?? BURN RUBBER!!! |
|
|
Nja... Det är ju lixom inget fel på mina skärmar jag har nu! Det är bara för syns skull jag vill byta. Så 2500kr känns ganska inaktuellt när jag har sett skärmar med gälar för 900kr Jag bara undrade om nån vet var det kan ha varit jag sett dem!? Men tack för hjälpen/Tipset |
|
| Ni/du vet inte vad dom kan ta för skärmar i glasfiber eller? | |
svavelvinter |
ring och fråga vad dom tar för skärmar i glasfiber. Kom bara ihåg en sak, man får vad man betalar för ;) |
| Köp gälarna av G2styling och montera själv. | |
|
Benn: ja kolla på en kolfiber huv, 6000kr! baklucka... 6000kr! Kolfiber är lätt material och STARKT! Så du får ju lite vikt minskning på köpet! =) Men om man jämför med orginal priset så är dom billiga! Dock är 2600kr mkt för en skärm ändå! Men men... om man vill ligga på topp så kostar det! Shake That Ass |
|
svavelvinter |
Alltså 2600kr för en framskärm som man får precis som man, dessutom i kolfiber med bästa möjliga passform och kvalité... Det är billigt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.