|
|
|
|---|---|
|
Som sagt ska jag montera ett Rieger kit tror det heter infinity 2. Men jag köpet det beg (fast aldrig använt el lackat) Så jag vet inte om jag fått med alla monterings detaljer!? Till exempel så verkar bakkjolen väldigt svår att få dit! Inga fästen vad jag kunde se... Skulle behöva lite tips!!! Är det någon som monterat ett sånt här kit? Väldigt tacksam för svar! -= B e e m e r =- | |
|
Ingen som gjort detta?? Obs är en e36 325 (glömde skriva det) -= B e e m e r =- |
|
|
Är du säker på att bakkjolen inte e en Kopia???? Min Rieger bakkjol hade i alla fall fästen och passade ganska bra efter lite modifiering.. // AkA |
|
|
Ja så gott som det sitter rieger klistermärken på och va med ett "tuv intyg" Gjutna fästen på kjolen? eller som du fick sätta på själv? -= B e e m e r =- |
|
|
Rieger är väldigt bra grejer! Dock orginal och inte rieger kopior då dvs! har själv en bakskärm som ska monteras strax... Och ser fästen mm... Så det är väl att bara skjuta på och skruva fast! Så det verkar va seriösa grejer!! Shake That Ass |
|
|
Slim_m du har inte möjlighet att ta kort på fästet och maila mig det!? Vore guld!! -= B e e m e r =- |
|
|
ingen som kan fixa bilder på infästningen på en rieger bakkjol...? -= B e e m e r =- |
|
|
hmm låter skumt att rieger inte skulle sätta dit infästningsplattor för montering...låter som kopior ... har monterar ca 12 st rieger .. och har aldrig varit med om att dom missat det !!! tror du får göra egna *plattor* .. o sen använd tätolim .. se bara till att du får fästpunkterna riktade så du slipper böje grejjerna sen .. är det gjort i plast så kan du ju köra med plastbitar och en plastsvets ... lycka till .. |
|
| infästnings punkterna ... kolla på orginal och gör därefter ...inte så svårt o bättre än bilder ;) | |
|
Jo ja får la göra så... -= B e e m e r =- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.