|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag skulle behöva lite hjälp med att leta upp en bild. Jag vet att jag sett den, men kommer inte ihåg vart!?!? Bilden är tagen på insidan av en bildörr till Z3.an där man målat om plastlisten som går utmed hela insidan av bildörren. Hoppas du förstår min dåliga förklaring.... Vet någon vart denna bilden finns? MVH Fidde | |
|
I staterna så kallar dom den listen "hockeystick"-hockeyklubba. Vet inte om det hjälper dig i din jakt men då kanske du har ett sökord att jaga vidare med på diverse forum. LeatherZ säljer den i olika nyanser vet jag. Mats ArctisZ3 |
|
|
Är det dessa som Du menar (blåa i detta fall) Länk Jag har köpt "hockeyklubborna" men överväger att inte ha något lackat i bilen... vi får se.. /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Yes Caspar, dom är det jag menar. Vad kan va ett bra pris på att lacka dom i bilens färg samt ringen runt högtalarna och gallret. Lackas av en polare svart (skattefritt osv) ;) |
|
|
Några hundringar... /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
ytaooil: kommer du köpa nya för lackeringen eller lackar du original? om du ska köpa nya så kanske kan du köpa 2 uppsättningar och lacka en åt mig? det lär bli billigare per skalle om man gör två åt gången. Du har väl arktiksilver? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Z3c 4 ever: Jag kan fixa 2st nya kanske, som jag kan lacka till dig. Köper 2st, som jag lämnar till min polare så lakar han dom. Vad kan du tycka att detta är värt? MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.