|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Sphinx: Hehe ok, ja jag tror också du får en betydligt lägre tid om du inte spinner dom första 150 meterna :) Btw, lycka till med Cabben! Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Eftersom din projekt är lite annorlunda så tycker jag att du ska satsa på andra fälgar. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Ja det blir nog inte M3 19", jag säljer nog dessa och köper ett par andra, funderar på ett par raciga Works eller annat kul, jag har ju Hokkenheim 18" på nu, ja ja den som lever får se.... Sphinx |
|
|
Instämmer att det nog blir läckrasts att byta till något annan är M3 fälgar, tycker dock att det känns givet att du hur som helst skall satsa på 19 tummare. Mvh //Fredrik |
|
|
19" CSL-fälgarna borde ju vara givna?... :-) |
|
|
BMW_Sphinx: Hur går det med det vi talad om senast! Förra veckan i telefonen?? maila mig! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Öhh Maxey: Vem är du och vad vill du ha?? Det ringer ca 15 personer om dagen till mig, lite svårt att sortera ut vem du är? Sphinx Maila mig på area951@hotmail.com |
|
|
19 tums BBS Lemans...mumma vilka fälgar. Eller varför inte ett par coola HRE 547?? |
|
|
Sphinx... Visst skall vi sätta i M3-motorer i våra bilar!!! Själv satsar jag på en sleeper... e30 touring med s50b32. Och med tanke på dina beryktade 951-byggen så kanske vi kan spåna över turbobyggen lite framöver. För dessa motorer har potensial! Stressfläkters from hell... |
|
| Någon uppdatering om bygget?? | |
| sälj 330, och lägg mellanskillnaden på en m3:a cab istället | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.