|
|
|
|---|---|
|
Väntar på en LED Undercar Kit och funderar redan litegrann hur det vore smidigast att montera rören.... Håller det om man på nåt sätt kör med buntband?? Och det röret som ska vara på bakspoilern? Hur ska man göra med ljuddämparen, så att inte avgasröret smälter neon röret vid höga temp. ? MVH .:Kristijan:. | |
| skippa nenonet istället. snyggare utan. men om du nu måste så hade jag nog inte litat på buntband... skruva fast istället.. | |
|
Jag tycker att du ska ha neonet. Det är snyggt. Mottroz har rätt. skruva fast det. |
|
|
Hmm, hade själv monterat vid avgasröret där baktill... Och hae väl en glipa på ca 3-4cm och det smälte inte! Körde med Bunt band av kraftigare typ! Det håller ju om du inte kör loss grejerna! Men det väldilgt svårt att dölja rören och få fram skenet! Har rivit av mitt för lääänge sedan då det bara skapar problem! Men hoppas du får till det fint! / M Shake That Ass |
|
|
Slim_m: Hade du en Neon eller LED Kit? För det är väl så att LED lyser mycket kraftigare än Neon...... Och hur menar du skapar problem? MVH .:Kristijan:. |
|
| jag gissar att han syftade på poliserna. de brukar väl gnälla om man KÖR runt med det. | |
| Smaken är som baken belad antar jag. Tycker det är jäkligt töntigt med lysrör personligen. Känns som något som passar bäst på supror på vita duken. Men det är orelevant i detta fall sedan du redan bestämt dig. Men frågan är om du inte kommer få en jäkla massa problem av polisen. Du lär ju sticka ut riktigt mycket när du glider runt nattetid. Risken för att bli upptäck vid någon buskörnign torde femdubblas | |
svavelvinter |
Handlar ju inte om att man blir lättare upptäckt vid buskörning. Det är faktiskt olagligt med neon |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.