|
|
|
|---|---|
|
Hittade lite överblivna högtalare och annat i gömmorna och tänker bygga lite ljud i vinter/vardags bilen. Behöver således ett hyfsat slusteg, men eftersom det inte är till putsbilen vill jag inte lägga så mycket pengar. Mycket pga. stöldrisken, iS'en får sova på gatan. Är det någon som har testat Boschmann grejor, som finns på bland annat Jula och Clas Ohlson? Är det rena skräpet eller? Fredrik M | |
|
Säkert varken bättre eller sämre än övriga märken i samma prisläge: BRL;MDS;Biltema etc etc Men oavsett kvalisort brukar det vara bättre än 80tals orginalhögtalare... prova vettja Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| jag hade boschmann-prylar i en saab 900 -87:a vi hade som extrabil för sådär 3 år sedan, ljudet är ok för min smak (och kunskap...) men jag upplevde dem som väldigt trögdrivna och behöver mycket effekt. Bra pris är det ju i alla fall! | |
|
Tänkte mest på deras slutsteg, högtalare har jag som sagt liggandes. Av betydligt bättre märke. Kollade själv runt lite och det finns ju steg av lite mer kända märken för ungefär samma pengar, får nog bli ett sådant istället. Fredrik M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.