|
|
|
|---|---|
Reven |
Har inte sett en e39 med denna färg förut, tyckte den va läcker så vad är det för färg =)? Länk Länk |
|
Påminner om daytona violett men det fanns nog bara till E34. Individual lack? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
Reven |
Hmm ja har för mig att den bara fanns till e34. den ser lixom grön/guldaktig ut från vissa vinklar. Är väl förmodligen induvidual lack, kan bli svårt att få reda på färgkoden då va? Länk |
|
kan ju vara kameleont färg... som ändrar nyans beroende på från vilken vinkel man ser... svårt att avgöra på bild... men om man får reda vad det e för färg.... ja du bra fråga... man kan ju visa bilderna för en bra lackerare så kanske de kan blanda till rätt färg eller iaf en som är väldigt lik... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Med tanke på bilens modifierade utförande så kan det ju vara hur "custom" som helst. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Jag tycker det ser ut som Mora Metallic. BMW Individual, 22 000 kr. |
|
|
billigt och bra! V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Jag tycker också det ser ut som Mora. Länk Länk |
|
Reven |
Jo från vissa vinklar gör den det. men bakifrån och från sidan ser den nästan grön ut? fast mora kanske också har den effekten? eller är det min skärm som inte visar rätt färger? =D Länk |
|
Det där tycker jag nästan liknar Individuallacken "Sepia". En skum nyans som skiftar i violett/svart/brun. Länk Länk BMW Individual: Länk Mvh Chrille |
|
|
jag undrar om detta också är en individual färg? ;) Länk |
|
| Hmmm... skulle vilja se den "kromade" efter en vinter i saltet...=) | |
Reven |
Jag skulle inte vilja putsa upp den kromade bilen ;D Sepia lacken va ganska lik faktiskt =)! Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.