|
|
|
|---|---|
Yugge |
Vad tycker ni , är det nåt att ha på eran Bmw , kan det vara nåt . :)) |
|
tummen ner för det.. min åsikt BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
Asfett, döcoolt, så maxat! /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
Mr M3 |
alldrig i h-lvete sånt ska va på japsare med mindervärdes komplex :P inte på BMWs |
| Kanske det mest meningslösa en bil kan utrustas med, väldigt fult. | |
|
går inte direkt hem hos mig... såg ngn stackare med E36 cab och neonlysen undertill som körde runt gustavadolfstorg i malmö med på tok för hög volym på stereon... såg inte så moget ut... han verkade ha svårt att hitta ut från torget ;-) V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Mugge: Det e ett ganska stort torg, sen alla bussfickor också, kan förstå att han virrade in sig. :) |
|
|
Mugge: Har bott på Gustav Adolfs Torg under ett par år och jag kan säga dig att även då fanns det mängder med killar med dåligt lokalsinne:) Neonrör skulle jag aldrig sätta under min bil, speciellt inte på en E46 M3. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
NEJ. Den vise talar om vad han ser,dåren om vad han hört. |
|
|
Aldrig i livet. Riktigt smaklöst.. |
|
|
Det är ju skitsnyggt, kanske rentav bland dem snyggaste saker man kan ha på sin bmw he he ................. NOT !!!!!!!!!! Mvh Nikke. |
|
Yugge |
Jag tycker att det är så smaklöst , man inte kan låta bli att skratta arslet av sig. |
| Ja vad ska man säga,den dagen då dom börjar använda utedass på hissar, så kan jag väl sätta neon under BMWn, för de passar väl ungefär lika bra.... | |
|
Nej, det är inte snyggt! //Schnitzer |
|
| Originalfreaket says: "Blääääää!" ;) | |
|
Urfult och tokfjantigt!! Finns det nåt löjligare att montera på en bil? M.V.H. |
|
|
Ögonlock? Ögonfransar? Min bil skall ha mustasch! ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Ser såååå fjantigt ut med lysen under bilen. Jävla trams. Enda gången jag skulle ha lysen under bilen är ju om jag hade en toktrimmad Supra/NSX/Skyline med 900 hk å en helt omplastad inredning till förmån för en Rockford demoanläggning för ca 800000 spänn, samt att bilen inte var reggad för trafik, och att den spenderar 95% av sin tid i ett garage, å övrig tid i en monter på nån utställning nånstans i fjärran... // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.