|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
Philly |
Mosse: Tack:D fast jag tar betalt i tyska Mark BMW |
| Priset är ju onekligen rätt, men handlaren är lika lätt att få tag på som Bin Ladin... :-/ | |
|
Jag såg mosses länk nu (hade bara sett bilderna på M3 LWT innan). Den såg faktiskt ganska okej ut, men som någon sa så måste man verkligen hålla efter dem. En vit bil som är smutsig ser för jäklig ut! Olof Ovenholm: Va! Ser en sedan sportigare ut än en coupé? Jag kan hålla med om att en limo är ovanligare och mer praktisk, men vill man ha en linjeskön/sportig bil så vinner alltid motsvarande coupé. |
|
|
Men den stora vingen och orginal oranga bliners va det snyggast! men det va mkt snygg nu me. |
|
|
Jag e inte ngt fan av vita bilar, men den var ruskigt snygg faktiskt.. Jaga fatt i Bin Ladin och köp den av han Mosse... Sjöberg |
|
| Tittade också på den, misstänkt lågt pris var det förtsa jag tänkte. Men den kanske är ok, det vet man inte. Mycket fin är den i alla fall. | |
| Helt rätt att köpa vit M3:a. Oerhört vackert! Köp, mosse! :) | |
kombilappis |
jag håller med er.. det är oerhört fint med vita bmws... när dom är rena.. det är den största nackdelen.. dom blir mkt lätt skitiga.. |
| En polare till mig hade en vit m3, så j##la cool! Köp den du blir så gott som ensam | |
| Om jag kan hitta nån som kan tyska så.... | |
kombilappis |
Tyvärr kan inte jag bistå med nån hjälp iaf :(( |
|
finns en vit m3 sedan i malmö den skit snygg med den färgen,jag kan inte så mycket tyska i heller :( hoppas att du får tag på nån som kan hjälpa dig. |
|
| Tack iaf! :) | |
kombilappis |
hade vi kunnat så hade vi lätt hjälpt dig :)) lika barn leka bäst.. då kan ingen ha roligare än oss beemergrabbar.. å tjejer ;) |
|
Jag tycker den ser häftig ut! Olof: På vilket sätt ser en limo sportigare ut än coupen? Linjerna på coupen är ju mkt mer "sportigt" formade. Sen att det är ovanligt och häftigt det kan jag hålla med om! Mvh Per |
|
|
Dessutom kan faktiskt vita M3:or flyga....titta! Länk |
|
|
Mosse: Det måste vara pga den stora vingen! Om ingen annan kan hjälpa dig att ringa kan jag fråga min gammla far som kan flytande tyska. |
|
|
Det är inge fel på vig igentligen, bara det att den blir så ful när den är skitig å när man inte sköter lacken. men en fin vit M3:a är riktigt läckert!. ..men det finns inget värre än en vit bil som inte polerats på 7år å som har lite rost i skärmkanten, som min alltså;) så tycker jag iaf.. /Tobe kärran- Länk |
|
| Troligtvis är det just för att den är vit som priset ligger som det gör, och att den kanske inte har "full" utrustning. Men färgen tycker jag snarare är ett plus, vit passar på alla M bilar, synd att det finns så få. | |
|
Exakt, vitt är inte färgen de flesta vill ha på sin M3..dessutom saknar bilen en del utrustning, ingen dator, ej skinn, ej lucka...vilket håller nere priset till 3.0:ornas nivå. MEN det är en 3.2:a vilket är det naturliga steget för mig efter 4 år med en 3.0:a..och kan man få loss den för under 100.000:- så är det ju ett kap. Färgen är egentligen inte så viktig då ambitionen är att börja deltaga på banträffar, och då spelar utseendet ingen roll, men lite skoj att sticka ut med en vit M3! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.