|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Hmmm Rätt bil, men den är VIT, faktum är att jag såg en M3 E36 sedan , vit en gång, med svart skinn...det var riktigt snyggt! Men frågan är....hur svårsåld blir den sen? Är en vit bil helt död... Kolla på bilderna & tyck till, personligen gillar jag den mer & mer...den amerikanska bergränsade modellen M3 LTW (Lightweight) var ju vit, med motorsportfärgerna på ena framflygeln..läckert som små bär! :) Detta är hursomhelst MKT bra pris för en original 3.2...med s-bok! Länk! Länk | |
|
Några bilder på just M3 LTW... Länk Länk Länk Länk |
|
|
Vitt är helrätt på en M3'a, på en e36 316 med orginal optik med olackade trösklar och 15" plåtisar kanske det inte är lika upphetsande:) Mvh, /Wille |
|
|
Vita M bilar är min favorit! Vit bil med fina tillbehör och ett par riktigt fina fälgar är ju guld! 19" i crom e kanon snyggt, nästintill Overkill. Vita m3 e36:or är jätte fina. eller vit m paket är snyggt på vilken E36 som helst. Lyck till! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Vit är snyggt på en m3a, men säkert svårt att hålla ren. Micke K. Länk |
|
|
Skitsnyggt. Mycket "tyskt" och lite ovanligt. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Köp nu då :) |
|
| Ja nu jävlar! nu slår jag till! | |
| Jag tycker INTE att vitt är snyggt. Tråkigt och könlöst. Finns förmodligen en anledning till att mycket få bilar i den klassen är vita... | |
Gemini__ |
Såg en vit M3 E36 i somras, den var faktiskt riktigt fin. M3:an passar bra i vitt. Köp den =) |
|
En del i det coola med att köra en M3 i vitt, är just att det är ovanligt och att många tycker det är tråkigt. Perfekt! Det är en diskret och "tysk" färg. Något för konässören. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
En vit BMW står för motorsport tycker jag. :-) /Anton |
|
|
BMW's tävlingsfärg Mvh, /Wille |
|
| Att vit M3 är ovanlig gör den inte snyggare i mina ögon, bara just ovanlig. | |
|
Whatever. Blir det köp nu, mosse? :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Helrätt med vitt. Köp och se till att komma på BMW Sport Club´s banträffar under 2005. /Rickard |
|
|
FIN! BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
b97_knl: Vit bil är lättare att hålla ren än en mörk bil ex svart. Vita bilar blir faktiskt inte så smutsiga som de flesta verkar tro! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Fin tycker jag! En välpolerad vit bil är tok fin! Jag tror det blir mer och mer skicket som får bestämma vi framtida försäljning! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Mosse: Kööööööööööööööööööööööööp!!!! Vitt är helrätt!!! =) Länk |
|
|
Mycket snygg! Köp!!! Den Alpinvita M3 3,2 Sedan som den Tyska polisen hade var jag rejält sugen på att köpa, när den var till salu för några år sedan, Men jag ville inte göra mig av med 540:in så det blev inget köp tyvärr. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.